Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Destiny22 schreef:ja maar die heeft dan bloed geprikt daar is verder niks uit gekomen dus zal het wel niks zijn.... ben nou al 3 keer ervoor bij hem geweest...

gohya schreef:Nou ik slaap prima,ik slaap gemiddeld 7uur per dag,soms 8uur.
Ik word s'nachts bijna nooit wakker,alleen als ik naar de w.c. moet.Dus het is idd. heel erg vreemd bij mij,en erg irritant.
Als ik in een keer helemaal van de wereld ben,droom ik ook nix.Het lijkt net of ik in een soort van coma lig,alleen word ik gelukkig wel weer wakker.Ik weet vaak niet wanneer ik nou in slaap moet zijn gevallen,ik probeer dan na te denken tot welk programma ik het nog gevolgd heb.

Mloei schreef:Ik heb eens een artikel gelezen in volgens mij de Vriendin.
Meisje had hetzelfde. Slaapproblemen. Soms 'opeens' in slaap vallen. Zelfs op de fiets had ze het soms! Het kon even duren, maar het kon van iets langere aard zijn. Zij is ook naar een slaapkliniek gegaan en bleek dat ze toch een ziekte had (met slaapproblemen, weet niet hoet het heet) waarbij je soms gewoon in slaap kon vallen. Nu heeft ze medicijnen (als ik het goed heb) en neemt ze rustmomenten zodat ze niet zomaar in slaap valt. ze kan er nu ook beter tegen vechten, maar slapen moet ze op dat moment. wel kan ze het uistellen.
Ik wil best zoeken , maar betwijfel of ik het artikel kan vinden. Lijkt wel op wat jij hebt dacht ik zo
Talisa schreef:En hoe slaap je 's nachts dan? Ben je uitgerust 's ochtends als je wakker wordt? Wordt je vaak wakker 's nachts of heb je moeite met inslapen?
(edit: dit is best interessant voor mij aangezien ik maandag een tentamen heb over onder andere slaapstoornissen)
gohya schreef:Om niet in slaap te vallen op de bank voor de t.v. zou ik mezelf bezig moeten houden.Maar dan rust ik helemaal niet en dat lijkt me niet goed.Ik ben de hele dag al actief en wil dan s'avonds graag een film kijken,of andere leuke programma's.Ik baal altijd zo als ik dan die film of documentaire heb gemist.Als ik het nou aan voelde komen dan zou ik even rond kunnen lopen of effe naar buiten kunnen gaan.Maar ik zit klaarwakker t.v. te kijken en opeens ben ik helemaal weg.Zo van de een op andere minuut.
Als ik een spelletje zou doen kan ik wel wakker blijven,je bent dan immers bezig.Het is niet zo dat ik elke avond in slaap val,soms kan ik gewoon wakker blijven en is er nix aan de hand.