Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helemaal blij

Wil nog wel eens wat chagrijnig zijn als ik moe ben.... Women schreef:@ chocobroodje; ik probeer er nu iig regelmaat in te houden en ga als ik niet kan slapen een boek lezen. Tussen 10 en half 11 naar bed, voor de tijd nog even een kopje thee en dan lekker relaxed even tandenpoetsen, wassen etcetc en dan even een paar bladzijdes lezen en dan slapen. En blijkbaar heeft het effect dat rustig op bed gaan... Heb in combinatie met dat spul van de drogist vannacht voor t eerst sinds weken een nacht doorgeslapen!!Helemaal blij
Midy schreef:Ik heb vandaag Melatonine gehaald bij de drogist. Ga het vanavond gelijk maar proberen, hoop dat het helpt. Wat doen jullie, gelijk doorslikken of onder de tong laten smelten?
Pollewoppy schreef:Ik ben al weer een tijdje wakker, het doorslapen wil nog niet zo lukken. Teveel aan mijn hoofd denk ik..
Ik heb ooit een keer een kersenpitten kussentje gekregen van iemand en lavendelolie. Maakte dat kussen warm in de magnetron nadat je er een klein beetje olie op gedaan, dan kwamen ze vrij en die nam je dan mee op bed. Ik werd er altijd wel rustig van, als ik te veel aan mn hoofd had nam ik m altijd mee op bed... Hoevaak vriendje er wel niet uit is geweest s nachts om dat ding warm te maken omdat ik niet kon slapen en het zelf vergeten was om m mee te nemen op bed..... Ik ga maar weer een keer nieuwe olie halen en dat weer eens proberen, zal uiteindelijk toch weer van die pillen afmoeten....