Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BrittKitt schreef:Pfoe heftige verhalen komen er langs!
Ik heb ook nog een litteken in mn andere elleboog, dus die zijn nu beiden niet meer 'normaal' en op mn heup van het achter een paard aanhangen op grind
Wat nu nog wel raar aanvoelt met het litteken is dat de zenuwen van de huid kapot zijn waardoor je met de hechtingen verwijderen de ene wel heel goed voelde en de andere niet. Het tintelt ook heel erg als je er aan komt (zelfs over het verband heen) dus daar moet ik nog wel erg aan wennen.
Maar zo te horen ben ik idd niet de enige met een flinke plek
) en die kon ze er zo afvegen als ze zou willen en er zit dus al nieuwe huid onder! 

BrittKitt schreef:Nanka; wat mijn schoonmoeder dus vertelde over die huidtherapeut is dat het bij die kennis ook heel erg goed heeft geholpen bij oude littekens, ik weet niet hoe het werkt met brandwonden, maar misschien is het ook iets voor jou? Het wordt meestal vergoed door je verzekering, dus als je er echt last van hebt; wie niet waagt wie niet wint?
maar het is niet nodig. Ik laat het zitten waar het zit.

Ben al paar keer bij haar terug geweest omdat het gewoon net niet lekker zat) met een gat er in, maar die was een beetje 'op'. Ik ben echt heel erg blij dat ik een aantal mensen ken die me kunnen verbinden en spalken etc die ik vertrouw. Op de plastische leek het er helaas een beetje op alsof ze geen kaas hadden gegeten van verbinden, mn moeder heeft daar zelf maar bijna alles gedaan 
). Ik heb uiteindelijk veel geluk gehad want vanbinnen was alles prima, had alleen een wond in de vorm van een hoefijzer, en dat is nu nog steeds (ruim 10 jaar later) een litteken. Maar ik vind em wel cool, dus heb er geen problemen mee
hij valt ook niet echt op ofzo.