Wat doe jij als.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:41

Ik ben dan nog wat chagrijniger als normaal :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:42

Jeutje, wat ben ik toch blij met mijn Mirenaatje als ik dit zo lees. Niet meer ongesteld, nooit meer PMS, nooit meer "moodswings" en nooit meer geklooi met tampons of maandverband. Heeeeerlijk!!

*Leeft met de meiden mee die elke maand zo afzien*

corientjuhh

Re: Wat doe jij als.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:50

Mirenaatje? Is dat een pil soort?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:52

Ik ben naar de dokter gegaan toen ik huilend bij me moeder kwam dat ik gewoon dood ging voor me gevoel
Zelf met aleve voel ik het nog heel erg maar wel minder *gelukkig* :P

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:57

corientjuhh schreef:
Mirenaatje? Is dat een pil soort?

Nee, Mirenaatje is een spiraaltje dat een heel lage hormoonafgifte heeft 24/7. Ding blijft 5 jaar zitten, ben nu aan mijn derde begonnen en wil niks anders meer.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:58

Okee :)
Hoe oud ben je dan

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:58

Ik gebruik de pil niet dus ik weet nooit precies wanneer ik het word. De dag ervoor ben ik soms helemaal de kluts kwijt. Zie ik de hele wereld op me afkomen en is alles poedersuiker

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:01

corientjuhh schreef:
Okee :)
Hoe oud ben je dan

40 :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:02

Ik vreet me eigen nog eens dood als ik ongesteld ben! :o
Ik ben ook altijd superchagerijnig en heb ook wel vaak pijn (krampen/steken) -O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:14

Ohhjaa, en een zere voorgevel... als ik ongesteld ben, en nergens zin in!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:48

Als ik het moet worden ben ik meestal op zondag niet te verzadigen, maandag en dinsdag wil ik knuffelen enzo en dan op woensdag (als ik ongesteld ben) heb ik totaal geen honger meer of zin in zoetigheid.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:55

Ik wordt het meestal op vrijdagochtend, soms wel eens donderdagavond al.
Donderdags ben ik dan echt niet te genieten en vreet ik me helemaal vol. De dag erna ben ik echt een ongelofelijke bitch (en ik ben "normaal" al niet altijd even aardig :')) En heel erg moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:05

Als ik ongesteld moet worden dan ben ik altijd heel chaggie, en laat ik alles vallen := En dan word ik erg moe van mezelf.

Daarna gaat het goed en heb ik nergens last van, alleen extra honger!

Lang leve de pil! *\o/*

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:08

Ik merk het vaak omdat ik een week van tevoren verkoudheids symptomen krijg. Een paar uur van tevoren krijg ik een soort misselijk gevoel in mijn buik, en dan is het ook meteen tijd om aleve te slikken, anders verga ik van de pijn.

DeniseM

Ik eet heeeel veel chocola tot dat is misselijk word.

En nee het helpt niet :o

Delaja

Ik gebruik de pil en weet bijna op het uur precies wanneer ik ongesteld word, heb er bijna nooit last van (een enkele keer wat buikpijn) en krijg er ook geen eet nijgingen of een behoefte aan chocola van, ik heb geloof ik mazzel als ik alle reacties hier lees :o

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:16

De eerste dag heb ik met vlagen heel erg buik en rug pijn, echt tot huilens aan toe. (Elke keer vergeet ik weer hoe het was :P slik de pil altijd een maandje door.) De rest van de dagen niet echt last van alleen duurt het wel een volle week voor alles weer normaal is

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:17

Pasamba schreef:
Ik ben 3 dagen van te voren ontzettend chaggerijnig en prikkelbaar en ik krijg 1 of 2 pukkels. :+
Zodra ik het ben heb ik de eerste dag een heel raar gevoel in mijn buik maar echt pijn kan ik het niet noemen. Heb verder niet echt veel klachten. :)

Precies hetzelfde :). Alleen vaak erge rugklachten en chocolade infasies. Vaak kan ik mij beter concentreren met dingen en zijn mijn spieren op de een of andere manier soepeler met de training.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:23

moet dan echt al janken om een puppy ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:28

Dan begin ik elke dag met een advil aangezien ik extreem last heb van pijnsteken en samentrekkingen en ik anders op de grond lig te kronkelen en lig te kotsen. En ik probeer dan goed te bedenken of hetgeen waar ik een probleem van maak, nou eigenlijk wel een probleem is :') Verder probeer ik voor ik boos ga doen of een poedersuiker maak het zo lang mogelijk in te houden. Omdat ik weet dat het over het algemeen toch alleen maar is omdat ik me niet lekker voel en zo dus geen vrienden maak :))

Het is bewezen trouwens dat zin in chocola krijgen tijdens menstruatie aangepraat is, het is ingeprent in je hersenen door verhalen enz. Het is dus eigenlijk onzin, maar doordat het zo in je hersenen gegrift is en je niet anders gewent bent lijkt het echt zo te zijn. Vind het daarom altijd wel grappig om te horen dat mensen zin hebben in chocola als ze ongesteld zijn :')
Laatst bijgewerkt door Colorado op 02-11-09 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:29

Ik heb bijna nergens last van :o alhoewel het heel erg kan verschillen, eens in de zoveel tijd lig ik dan ook wel 2 dagen plat op bed.
Maar toevallig ben ik het vanavond geworden en ik voelde het al opkomen omdat ik dan een zeurderige hoofdpijn krijg. Ik ben dan ook een beetje lusteloos en weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten. Verder valt het 9 van de 10 keer mee, alleen af en toe écht beroerd (maar misschien was ik toevallig op dat moment écht ziek :P ). Soms kan ik wel chaggo zijn een paar dagen van tevoren, maar ik ben heel vaak chaggo dus daar zie ik geen verschil in :+

Ik heb nou ook wel trek in iets lekkers (geen chocola, ik neig altijd meer naar B&J b.v. of koekjes :+ ) :9 jammer genoeg sta ik weer op dieet..
Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 02-11-09 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:30

Enkele dagen van tevoren beginnen de rugklachten en de pijnlijke borsten.
De dag van tevoren krijg ik behoorlijke hoofdpijn die soms doorslaat naar migraine.
De eerste dag heb ik dan nog steeds een zere rug en begint de buikpijn.
De tweede dag heb ik gruwelijke buikpijnaanvallen en diarree, en nog steeds rugklachten.
De derde dag heb ik nog maar een klein beetje buikpijn en vervolgens nemen alle klachten af.

Wat een feest. }:0

[edit] en inderdaad paar dagen van tevoren trek in chocola. :D

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:32

Colorado schreef:
Het is bewezen trouwens dat zin in chocola krijgen tijdens menstruatie aangepraat is, het is ingeprent in je hersenen door verhalen enz. Het is dus eigenlijk onzin, maar doordat het zo in je hersenen gegrift is en je niet anders gewent bent lijkt het echt zo te zijn. Vind het daarom altijd wel grappig om te horen dat mensen zin hebben in chocola als ze ongesteld zijn :')

Serieus?
Wat grappig :D

Alleen ik krijg het altijd van tevoren, en moet eerlijk zeggen dat ik niet aan de pil ben en nooit enig idee heb wanneer ik ongesteld moet worden. Hoe kan dat dan?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:33

Ojah, ook leuk dingetje bij mij, ik word het altijd 4 weken precies ná mijn laatste dag van mijn vorige ongesteldheid.. snappie? :+
Dus die is dan begonnen, 5 dagen daarna helemaal klaar, en dan precies 4 weken later is het weer feest. :')

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:34

Onbewust. Je omgeving heeft heel veel invloed op je, zonder dat je het per se door hoeft te hebben. Je lichaam weet echt wel wanneer het ongesteld gaat worden, en daardoor weten je hersenen dat ook. Waardoor het idee ontstaat dat je trek hebt in chocola, wat dus door inprenting komt. Ingeprent gedrag heet dat, jaja ik heb opgelet met bio, wel handig ook, morgen proefwerk :')