Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) En heel erg moe.
slik de pil altijd een maandje door.) De rest van de dagen niet echt last van alleen duurt het wel een volle week voor alles weer normaal is Pasamba schreef:Ik ben 3 dagen van te voren ontzettend chaggerijnig en prikkelbaar en ik krijg 1 of 2 pukkels.
Zodra ik het ben heb ik de eerste dag een heel raar gevoel in mijn buik maar echt pijn kan ik het niet noemen. Heb verder niet echt veel klachten.
. Alleen vaak erge rugklachten en chocolade infasies. Vaak kan ik mij beter concentreren met dingen en zijn mijn spieren op de een of andere manier soepeler met de training.
Verder probeer ik voor ik boos ga doen of een poedersuiker maak het zo lang mogelijk in te houden. Omdat ik weet dat het over het algemeen toch alleen maar is omdat ik me niet lekker voel en zo dus geen vrienden maak 
alhoewel het heel erg kan verschillen, eens in de zoveel tijd lig ik dan ook wel 2 dagen plat op bed.
). Soms kan ik wel chaggo zijn een paar dagen van tevoren, maar ik ben heel vaak chaggo dus daar zie ik geen verschil in 
)
jammer genoeg sta ik weer op dieet.. 
Colorado schreef:Het is bewezen trouwens dat zin in chocola krijgen tijdens menstruatie aangepraat is, het is ingeprent in je hersenen door verhalen enz. Het is dus eigenlijk onzin, maar doordat het zo in je hersenen gegrift is en je niet anders gewent bent lijkt het echt zo te zijn. Vind het daarom altijd wel grappig om te horen dat mensen zin hebben in chocola als ze ongesteld zijn