Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cijsalover schreef:Ik weet nog wel dat ik die middag net wilde gaan zwemmen. Ik heb gewoon gezegd; mam ik ben ongsteld worden! Ik huilen, familie trots
Een vriendin van me vertelde dat haar moeder zelfs taart had gekocht om het te vieren
DeSa schreef:Ik gilde vanaf de wc naar mijn moeder: maaaaaaaaam volgens mij ben ik ongesteld
Dat deed ik ook, ong 

En dat mocht van mij iedereen weten hoor. In mijn familie werd dat zeer gewaardeerd en nou ja, beetje speciaal dus. Omdat je kind af bent zeg maar... Xfeno01X schreef:Maar hoe moet ik t nou doen..
M'n broer had het net bijna in de gaten (maar me moeder zij dat ik vaarschijnlijk een groto boodchap had gedaan)
Xfeno01X schreef:Hiep hoi Ik heb t vertelt
M'n moeder zij dat ze bij haar slagroomtaart gingen eten
Ik gelijk: Je doe toch niet achtelijk bij mij hè xD
Zilfstar schreef:Ach ach wat een gedoe hier om een heel normaal verschijnsel.
Ik en mijn moeder waren (en nog) altijd heel close en ik had al een paar keer wat verkleuring gehad. En ja dat had ze allang in de was gezien en het erover gehad dat dat dus het beginstadium was enzo. Heel normaal allemaal bij ons. Toen het dus eindelijk zo ver was, heb ik het dan ook gewoon gezegd: Mam nu ben ik echt ongesteld. In haar familie (gewoon NL hoor, maar elke generatie veeeeel dochters) was het 'traditie' dat er dan een feestje gedaan werd. Gewoon met het gezin hoor: Ik kreeg een kaart met daarop de datum, mijn lievelingstaart gingen we bakken en we vierden dat ik bij de volwassen vrouwen hoordeEn dat mocht van mij iedereen weten hoor. In mijn familie werd dat zeer gewaardeerd en nou ja, beetje speciaal dus. Omdat je kind af bent zeg maar...
Theeglas schreef:Ik werd het op vakantie in Spanje op de camping dus kwam terug wandelen (met wcrol in de hand haha) en moest ook huilen. Weet eigenlijk niet waarom, denk ook wel geschrokken door al het bloed. Dus tampon gekregen en vervolgens gewoon gaan zwemmen. Heb wel elke seconde achter me gekeken of er geen spoor bloed in het water lag was gelukkig niet het geval

Relaxed schreef:Zilfstar schreef:Ach ach wat een gedoe hier om een heel normaal verschijnsel.
Ik en mijn moeder waren (en nog) altijd heel close en ik had al een paar keer wat verkleuring gehad. En ja dat had ze allang in de was gezien en het erover gehad dat dat dus het beginstadium was enzo. Heel normaal allemaal bij ons. Toen het dus eindelijk zo ver was, heb ik het dan ook gewoon gezegd: Mam nu ben ik echt ongesteld. In haar familie (gewoon NL hoor, maar elke generatie veeeeel dochters) was het 'traditie' dat er dan een feestje gedaan werd. Gewoon met het gezin hoor: Ik kreeg een kaart met daarop de datum, mijn lievelingstaart gingen we bakken en we vierden dat ik bij de volwassen vrouwen hoordeEn dat mocht van mij iedereen weten hoor. In mijn familie werd dat zeer gewaardeerd en nou ja, beetje speciaal dus. Omdat je kind af bent zeg maar...
Nou voor zo'n 'normaal verschijnsel' maakten jullie er anders wel een hoop poeha omheen