Wat kan dit zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 14:57

HummerTime schreef:
Je doet aan 18+ dingen dus zo raar is het niet :D
Ennuh, dat beetje bloedverlies zou dan de slijmprop kunnen zijn die in de baarmoedermond zit. Als je die verliest is het een teken dat de bevalling er aan komt :+

Je zou niet de eerste zijn die met zulke klachten naar de HA gaat en met een kind weer thuis komt...... :D

Maar goed, ff serieus, HA bellen, nu!!! Als het wel een acute blindedarmontsteking is, is wel het laatste wat je wil dat ie knapt!!!

Ik denk dat ik dan wel een dikke buik zal hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:01

Willy_UrsB schreef:
Erg bedankt!!
Zit nu nog op school dus dokter bellen is niet niet echt mogelijk, heb het nummer niet en heb ook geen saldo meer..

Je mag vast van de concierge oid de dokter wel bellen :)
Ik zou het echt doen, als er wel wat is dan kan je er maar beter snel bij zijn.

edit: en je huisarts heeft voor spoedgevallen altijd plaats. Als je belt en je verteld je klachten laten ze je er echt wel tussen als die zo heftig zijn als je omschrijft.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:06

Willy_UrsB schreef:
HummerTime schreef:
Je doet aan 18+ dingen dus zo raar is het niet :D
Ennuh, dat beetje bloedverlies zou dan de slijmprop kunnen zijn die in de baarmoedermond zit. Als je die verliest is het een teken dat de bevalling er aan komt :+

Je zou niet de eerste zijn die met zulke klachten naar de HA gaat en met een kind weer thuis komt...... :D

Maar goed, ff serieus, HA bellen, nu!!! Als het wel een acute blindedarmontsteking is, is wel het laatste wat je wil dat ie knapt!!!

Nog zo'n fabeltje............ Niet iedereen krijgt een dikke buik. De meeste wel, maar er zijn uitzonderingen ;) Ken zelf sowieso al twee mensen bij wie het niet te zien was. De ene wist het wel de ander werd met buikklachten opgenomen in het ziekenhuis en kwam er met kind weer uit :+

Citaat:
Weetje wat het probleem is. Mijn beide ouders zijn niet thuis, en mijn huisarts heeft ook vaak geen plaats meer.
En daarbij moet ik ook krantenlopen

Als je wel een blindedarmonsteking hebt, en die knapt, nou dan mag je blij zijn als je ooit nog weer krantenlopen kan! Dat is namelijk levensgevaarlijk........

Voor spoed heeft een HA altijd plek :j

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:07

Willy_UrsB schreef:

Euhhmmm ik kreeg in mijn zwangerschap pas met 24 weken een buik hoor :+ . Tot die tijd kon ik mijn eigen broeken aan!

Maar als je verteld dat je buikpijn hebt rechtsonder in je buik, je overgegeven hebt en misselijk bent mag je waarschijnlijk zo komen hoor. Zeg er bij dat je denkt aan een blindedarmontsteking. En kijk voor je belt even of je koorts hebt, daar vragen ze vaak naar.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:09

kun je nog op en neer springen zonder pijn?

(trukje voor de blindedarm,)

haha ja over dat zwanger zijn , bij mij zag je het ook pas na 20 weken ,maargoed dan heb je ook andere klachten lijkt mij
Laatst bijgewerkt door lique op 02-11-09 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:09

ZSM naar de huisarts gaan, ik snap niet dat er dan eerst hier een topic word geopend en in alle rust om reacties wordt gevraagd.

Ik zou zelf ook denken aan een ontsteking aan 1 van de inwendige organen; blindedarm etc.

Ik heb zelf begin dit jaar een alvleesklierontsteking gehad, qua heftige pijn lijkt het erg op jou beschrijving, maar daar hoort geen misselijkheid en overgeven bij.

Ik zou je tijd niet meer verdoen op bokt, maar zsm naar de huisarts gaan.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:13

goh ik zie dat wij plaatsgenoten zijn !!!

Ehm weet niet hoor ,maar je kunt ook gewoon bij de dokter na binnen lopen, ze doen niet zo moeilijk hoor als jij daar staat te verkrampen van de pijn , en anders ff na de spoed in meppel ja..

Ik snap trouwens niet dat als je zo pijn hebt dat je nog uberhaupt aan 18 + activiteiten denkt :o

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:24

lique schreef:
Ik snap trouwens niet dat als je zo pijn hebt dat je nog uberhaupt aan 18 + activiteiten denkt :o

Mwah. jeuk is erger dan pijn :+

Finstar1991

Re: Wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 15:54

xD
ik kan nog wel springen, doet een beetje pijn maar verder ook niet
ik ga bellen

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:04

ik hoop dat je eracherkomt wat het is en in de topicschirijft ik ben nmlk nieiuwschierig

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 16:07

Ik moet morgen naar de dokter. Omdat bij een blinde darm ontsteking het steeds erger word, dat is bij mij niet het geval, Dus morgen horen jullie meer !

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:08

oke suc6 en beterschap

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 16:10

Dankje wel :)

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:23

Ik denk dat het een blinde darm ontsteking is, dit baseer ik op de dingen die jij hebt en ik ook heb gezien bij mijn zus. Toen zij een blinde darm ontsteking is ze niet gelijk naar de dokter gegaan waardoor ze er nu nog last van heeft en evt. geopereerd moet worden..

Ik denk niet dat je daar op zit te wachten..

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:24

Blindedarmontsteking hoeft niet erger te worden hoor.. mijne was geknapt en ik had nergens meer last van.. wat juist gevaarlijk is ;) iig succes morgen!

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:27

Dat is waar stijntilla, dat het zo is gelopen is ook wel behoorlijk toeval maar ik noem even een voorbeeld van hope het zou kunnen lopen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:33

Of de pijn valt wel mee, of je hebt een vreselijk ongevoelige moeder. Want als jij echt zoveel pijn had als je in je eerste post beschrijft dan had ik (als ik kinderen zou hebben) allang al met mijn dochter bij de HA gezeten.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:02

Caira schreef:
Of de pijn valt wel mee, of je hebt een vreselijk ongevoelige moeder. Want als jij echt zoveel pijn had als je in je eerste post beschrijft dan had ik (als ik kinderen zou hebben) allang al met mijn dochter bij de HA gezeten.

Ik denk eerlijk gezegd dat het wel mee zal vallen. De TS schreef dat ze zo veel pijn had dat ze het gevoel had dat ze dood ging. Dan bel je echt wel de SEH of 112 hoor ;) Het zal zeker pijn doen en ze moet hier ook echt naar laten kijken, maar ik denk dat het al met al wel mee zal vallen aangezien ze vandaag ook gewoon naar school is geweest.

In iedergeval beterschap TS

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:36

Willy_UrsB schreef:
Later kregen we het geniale idee wat 18+ dingen te doen.

Willy_UrsB schreef:
Zondag was iets beter, maar ik bleef het wel voelen, wel misselijk gevoeld, niet overgegeven, savonds nog voorzichtig 18+ gedrag vertoont toen had ik er geen last van..

Sorry hoor, maar zou je je benen niet ff dicht houden als je zoveel pijn hebt? Ga als de sodemieter achter Bokt vandaan en naar een dokter!!

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:03

Idd naar de dokter snel ja!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:09

Verstandig dat je een afspraak bij de dokter gemaakt hebt.
Heb je door de telefoon de klachten net zo beschreven als in je openingspost? Als dat zo is vind ik het raar dat je niet vandaag nog gezien bent. Vind je klachten best heftig namelijk.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:14

Elaine schreef:
Willy_UrsB schreef:
Later kregen we het geniale idee wat 18+ dingen te doen.

Willy_UrsB schreef:
Zondag was iets beter, maar ik bleef het wel voelen, wel misselijk gevoeld, niet overgegeven, savonds nog voorzichtig 18+ gedrag vertoont toen had ik er geen last van..

Sorry hoor, maar zou je je benen niet ff dicht houden als je zoveel pijn hebt? Ga als de sodemieter achter Bokt vandaan en naar een dokter!!

Was precies wat ik dacht . Ik ben blij dat je de HA gebeld hebt, ik bedoel, straks is het ECHT iets ernstigs?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:16

spiertje gekneust of gescheurt? Kan hele vervelende klachten geven.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 19:38

Dames, wat ik in bed doe is mijn eigen zaak ;)
Ik heb gezegt dat ik er toen geen last van had (zaterdag)
Zondag viel het wel mee, ik zie hem doordeweek wel op school maarja daar gaat het niet op.

Waarom ik dus vandaag niet heen hoefte: Bij blinde darm ontsteking word de pijn alleen erger, en bij mij nam hij alleen maar af, ik wist niet of ik koorts had. en dat heb ik dus ook niet :P 37,4 :)

En over mijn moeder, ik had het haar gister niet gezegt (privéreden)had ik eigenlijk wel moeten doen, maarja

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:40

Toch wil ik je nog maals waarschuwen.. bij een blinde darm ontsteking kan de pijn ook alleen maar minder worden,, en ook zonder koorts. Ik heb dit gehad, nadat hij geknapt was, werd de pijn minder, en ik had geen koorts, Uiteindelijk met spoed geopereerd, en peniciline zodat ik geen buikvliesontstekink zou krijgen. Iig zul je morgen duidelijkheid krijgen, hoop ik voor je.