Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
7.15 tot 7.30
Bizzybijtje schreef:Trouwens, tips om eens fatsoenlijk in slaap te kunnen vallen?![]()
Ik wil namelijk weleens om half 10 of kwart voor 10 al in mijn bed kruipen, maar ik lig altijd minstens tot 12 uur wakker.... En ja, ik kom er vroeg uit7.15 tot 7.30

lenaa_tje schreef:Bizzybijtje schreef:Trouwens, tips om eens fatsoenlijk in slaap te kunnen vallen?![]()
Ik wil namelijk weleens om half 10 of kwart voor 10 al in mijn bed kruipen, maar ik lig altijd minstens tot 12 uur wakker.... En ja, ik kom er vroeg uit7.15 tot 7.30
warme melk drinken, helpt bij mij wel is
Bizzybijtje schreef:Trouwens, tips om eens fatsoenlijk in slaap te kunnen vallen?![]()
ijssnuiver schreef:Bizzybijtje schreef:Trouwens, tips om eens fatsoenlijk in slaap te kunnen vallen?![]()
Voordat je gaat slapen nog even buiten een blokje omlopen wil ook wel helpen.

Petite schreef:Bizzybijtje schreef:Trouwens, tips om eens fatsoenlijk in slaap te kunnen vallen?![]()
Ik lees net in de cosmopolitan die van november 2009 dat je moet klaarkomen om makkelijker in slaap te kunnen vallen. Dus.. schijnt inderdaad ook te helpen tegen hoofdpijn
sorry als ik hiermee iemand beledig