Zo ben je aan het gymmen en zo lig je in het ziekenhuis...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Re: Zo ben je aan het gymmen en zo lig je in het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 14:10

Vin het wel een beetje een vaag verhaal, snap het denk ik niet helemaal. Maar ze wijten het dus ook aan je bloedsuiker? Dat je bloedsuiker daalt bij het sporten is normaal, en dat het tot 4.5 daalt is ook niet vreemd. Maar van die waarde raak je niet buiten bewustzijn... Of lees ik het nou verkeerd, dat je bloedsuiker dus nog lager was??

In ieder geval heel veel sterkte, is niet niks als ik het zo hoor.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 14:29

Ik vond het ook raar dat ik meteeen weer naar huis mocht... Na een lijst met vragen. Maarja :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 14:29

Kaygee schreef:
Vin het wel een beetje een vaag verhaal, snap het denk ik niet helemaal. Maar ze wijten het dus ook aan je bloedsuiker? Dat je bloedsuiker daalt bij het sporten is normaal, en dat het tot 4.5 daalt is ook niet vreemd. Maar van die waarde raak je niet buiten bewustzijn... Of lees ik het nou verkeerd, dat je bloedsuiker dus nog lager was??

In ieder geval heel veel sterkte, is niet niks als ik het zo hoor.

Een 4.5 is inderdaad normaal, maar wanneer je net gesport hebt * stress komt omhoog * Hoort die veel hoger te zijn ;)

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:30

ik vind het vreemd dat het ziekenhuis je weer naar huis heeft gestuurd en dat je zolang moet wachten op een EEG.
het lijkt me niet dat je zonder reden flauwvalt en dat het ook zo is gelopen .
ik hoop dat ze dit toch echt goed gaan uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:27

[LZP] > [MW]

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:00

Hoi,

ik vind het ook een beetje een wazig verhaal. Ik vind het slordig van school dat ze idd niet gelijk 112 gebeld hebben. Liever een keer te veel dan een keer te weinig hoor! Dat je flauwvalt oké, maar keer op keer wegvallen is echt niet normaal.

Maar een suikerspiegel van 4.5 is echt niet abnormaal hoor! Daar val je niet zomaar van flauw en kun je echt niet van in coma raken. Vind het dus raar dat je zegt dat je volgens het ziekenhuispersoneel veel geluk hebt gehad dat je niet in coma bent beland.

En ook zei je dat je hoorde dat ze tegen je praatte terwijl je bewusteloos was. Maar dan ben je niet bewusteloos hoor, want dan krijg je echt nergens niets meer van mee.

Ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat het inderdaad iets van hyperventilatie is. Is er gekeken hoe je precies ademt? Misschien kun je via de huisarts zorgen dat je ademhalingsoefeningen krijgt?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 17:26

Delphi schreef:
Hoi,

ik vind het ook een beetje een wazig verhaal. Ik vind het slordig van school dat ze idd niet gelijk 112 gebeld hebben. Liever een keer te veel dan een keer te weinig hoor! Dat je flauwvalt oké, maar keer op keer wegvallen is echt niet normaal.

Maar een suikerspiegel van 4.5 is echt niet abnormaal hoor! Daar val je niet zomaar van flauw en kun je echt niet van in coma raken. Vind het dus raar dat je zegt dat je volgens het ziekenhuispersoneel veel geluk hebt gehad dat je niet in coma bent beland.

En ook zei je dat je hoorde dat ze tegen je praatte terwijl je bewusteloos was. Maar dan ben je niet bewusteloos hoor, want dan krijg je echt nergens niets meer van mee.

Ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat het inderdaad iets van hyperventilatie is. Is er gekeken hoe je precies ademt? Misschien kun je via de huisarts zorgen dat je ademhalingsoefeningen krijgt?

Nou heb ik even wat vragen aan jou :)
Citaat:

Ik ben 13. Wat doe jij in eerste opzich als iemand je dit verteld? Juist... Je gelooft het! ;)
Ik dus ook. Daar hoef ik me geen zorgen om te maken, dat de artsen liegen. Hoe moet ik dat dan weten? ;)
Citaat:

Waar heb jij mij horen vertellen dat ik iets hoorde terwijl ik"weg" was?! :?
Niet dus...
Ik heb wel dingen gehoord, Met name als ik af en toe wakker werd. Na 3 sec. weer weg val... Etc etc.
Kijk wat jij gelooft! :) Is natuurlijk helemaal jou optie en ben je vrij in :) Maar ik heb niemand gevraagt om een mening, Ik heb mijn verhaal verteld! ;)

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 18:28

voor diegene die het hele verhaal niet helemaal geloven. :)

Ik ben een vriendin van giolli.
En alles wat ze vertelt,Ondanks dat het voor sommige wat ''onduidelijk is'' is waar.
Die avond ben ik bij haar thuis geweest.
En heb alles in details gehoord.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:17

Giolli schreef:
Nou heb ik even wat vragen aan jou :)

Delphi schreef:

Giolli schreef:
Ik ben 13. Wat doe jij in eerste opzich als iemand je dit verteld? Juist... Je gelooft het! ;)
Ik dus ook. Daar hoef ik me geen zorgen om te maken, dat de artsen liegen. Hoe moet ik dat dan weten? ;)

Ik bedoel het niet vervelend hoor! Ik heb een bloedsuikertest moeten ondergaan tijdens mijn zwangerschap en ik moest nuchter, net na het eten en een uur na het eten laten testen. Nuchter was mijn bloedsuiker 3.2. Laag welliswaar, omdat ik niets gegeten had maar ook van deze waarde raak je niet in coma. Mij werd verteld dat waardes beneden de 2.6 mmol gevaarlijk is. Dus ik vind de reactie van het ziekenhuispersoneel dan raar. En dan vind ik het helemaal raar dat ze je weer terug naar huis sturen.

Giolli schreef:
Waar heb jij mij horen vertellen dat ik iets hoorde terwijl ik"weg" was?! :?
Niet dus...
Ik heb wel dingen gehoord, Met name als ik af en toe wakker werd. Na 3 sec. weer weg val... Etc etc.
Kijk wat jij gelooft! :) Is natuurlijk helemaal jou optie en ben je vrij in :) Maar ik heb niemand gevraagt om een mening, Ik heb mijn verhaal verteld! ;)

Uit het volgende heb ik dat opgemaakt:

Giolli schreef:
Onder mijn 'buitenbewustzijn' Hebben ze me veel irritante vragen gesteld. Terwijl ik @%&^%%$ wou slapen! :( Maar dat mocht dus niet.
Mijn hersens en alles mochten niet uitvallen. Na goed, prima toch? ;)

Omdat je verteld dat je wilde slapen en dat niet mocht maakte ik er uit op dat je niet echt bewusteloos was. Maar nu blijkt het tussen het flauwvallen in te zijn.

Maar het is echt niet dat ik je niet geloof hoor! Ik vind het gewoon raar dat je ik weet niet hoeveel keer weg blijft vallen en te horen krijgt dat je geluk hebt dat je niet in coma bent geraakt maar wel gewoon dezelfde dag naar huis mag :?
En dan uiteindelijk komt de diagnose 'hyperventilatie'. Een vervelende maar geen ernstige 'kwaal'.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 07:41

Delphi: Ah oke! :) Kijk. wat het ziekenhuis doet. Is hun probleem, Ik vertrouw daar gewoon op! :) Als hun zeggen, je kunt naar huis. Dan vertrouw ik er op dat ze het ook wel weten laatmaarzeggen :)
Als hun zeggen, een nachtje blijven. Dan vertrouw ik daar ook op, dat ik gewoon wordt verzorgt snap ? :) Maar inderdaad. Nou ik jou zo hoor... Heel vreemd wat ze dan allemaal tegen mij en mijn moeder hebben verteld.
En ik ga over een kwartiertje weg om de ecg scan te laten maken ( Hoofd ) De dokter had gebeld en vond het aciociaal van de "andere ?? weet niet wie!! := " Dat ze het zo laat gepland hadden. De dokter wou het zo vroeg mogenlijk doen :) En zo valt alles een beetje op zijn plaats...
Ik zal straks ook nog eens even vragen, van dat suiker ;) Misschien dat daar ook wat helders uit komt... ?
En met het wegvallen bedoel ik dat ik steeds wegviel, even bij, weg viel even bij weg viel , en rollende ogen, bám weer weg....

"Ben wel blij dat ik er niet bij ben geweest! " :D _O-