Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaygee schreef:Vin het wel een beetje een vaag verhaal, snap het denk ik niet helemaal. Maar ze wijten het dus ook aan je bloedsuiker? Dat je bloedsuiker daalt bij het sporten is normaal, en dat het tot 4.5 daalt is ook niet vreemd. Maar van die waarde raak je niet buiten bewustzijn... Of lees ik het nou verkeerd, dat je bloedsuiker dus nog lager was??
In ieder geval heel veel sterkte, is niet niks als ik het zo hoor.
Delphi schreef:Hoi,
ik vind het ook een beetje een wazig verhaal. Ik vind het slordig van school dat ze idd niet gelijk 112 gebeld hebben. Liever een keer te veel dan een keer te weinig hoor! Dat je flauwvalt oké, maar keer op keer wegvallen is echt niet normaal.
Maar een suikerspiegel van 4.5 is echt niet abnormaal hoor! Daar val je niet zomaar van flauw en kun je echt niet van in coma raken. Vind het dus raar dat je zegt dat je volgens het ziekenhuispersoneel veel geluk hebt gehad dat je niet in coma bent beland.
En ook zei je dat je hoorde dat ze tegen je praatte terwijl je bewusteloos was. Maar dan ben je niet bewusteloos hoor, want dan krijg je echt nergens niets meer van mee.
Ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat het inderdaad iets van hyperventilatie is. Is er gekeken hoe je precies ademt? Misschien kun je via de huisarts zorgen dat je ademhalingsoefeningen krijgt?
Citaat:Maar een suikerspiegel van 4.5 is echt niet abnormaal hoor! Daar val je niet zomaar van flauw en kun je echt niet van in coma raken. Vind het dus raar dat je zegt dat je volgens het ziekenhuispersoneel veel geluk hebt gehad dat je niet in coma bent beland.
Citaat:En ook zei je dat je hoorde dat ze tegen je praatte terwijl je bewusteloos was. Maar dan ben je niet bewusteloos hoor, want dan krijg je echt nergens niets meer van mee.

Is natuurlijk helemaal jou optie en ben je vrij in
Maar ik heb niemand gevraagt om een mening, Ik heb mijn verhaal verteld!

Giolli schreef:Nou heb ik even wat vragen aan jou
Delphi schreef:Maar een suikerspiegel van 4.5 is echt niet abnormaal hoor! Daar val je niet zomaar van flauw en kun je echt niet van in coma raken. Vind het dus raar dat je zegt dat je volgens het ziekenhuispersoneel veel geluk hebt gehad dat je niet in coma bent beland.
Giolli schreef:Ik ben 13. Wat doe jij in eerste opzich als iemand je dit verteld? Juist... Je gelooft het!![]()
Ik dus ook. Daar hoef ik me geen zorgen om te maken, dat de artsen liegen. Hoe moet ik dat dan weten?
Giolli schreef:Waar heb jij mij horen vertellen dat ik iets hoorde terwijl ik"weg" was?!
Niet dus...
Ik heb wel dingen gehoord, Met name als ik af en toe wakker werd. Na 3 sec. weer weg val... Etc etc.
Kijk wat jij gelooft!Is natuurlijk helemaal jou optie en ben je vrij in
Maar ik heb niemand gevraagt om een mening, Ik heb mijn verhaal verteld!
Giolli schreef:Onder mijn 'buitenbewustzijn' Hebben ze me veel irritante vragen gesteld. Terwijl ik @%&^%%$ wou slapen!Maar dat mocht dus niet.
Mijn hersens en alles mochten niet uitvallen. Na goed, prima toch?
Kijk. wat het ziekenhuis doet. Is hun probleem, Ik vertrouw daar gewoon op!
Als hun zeggen, je kunt naar huis. Dan vertrouw ik er op dat ze het ook wel weten laatmaarzeggen
Maar inderdaad. Nou ik jou zo hoor... Heel vreemd wat ze dan allemaal tegen mij en mijn moeder hebben verteld.
" Dat ze het zo laat gepland hadden. De dokter wou het zo vroeg mogenlijk doen
En zo valt alles een beetje op zijn plaats...
Misschien dat daar ook wat helders uit komt... ?