Ikzelf ben allergisch voor schelpdieren en ik vraag altijd bij de minste twijfel wat ergens in zit. In restaurants zeg ik altijd al bij het bestellen dat ik dood ga van mosselen en andere schelpdieren, dat maakt wel indruk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:-vinden jullie het een slechte zaak van de school dat er geen vermelding bij stond wat voor soep het was? Zeker omdat zoiets al eerder is gebeurd.
Citaat:-kunnen jullie een allergische reactie herkennen als iemand in je omgeving het krijgt? Hoe zou jij handelen? Vind je het ook belangrijk dat je dat kan of zou kunnen?

.TE5 schreef:...Zoals opisop_shop al aanhaalt, ik ben ook vegetarisch, dus ook ik moet dat soort dingen vragen,
en als ik heel eerlijk ben vind ik het echt niet zo veel moeite..

Maar goed, zelf had je ook kunnen vragen natuurlijk! Wees blij dat je er nog bent! Fijn dat het goed is afgelopen!
), rustig blijven, 112 bellen als het niet afneemt door de pen.
Yv_ schreef:kuzznathalie: waarom is de school het verplicht? Ben ik wel benieuwd naar?
.
. Yv_ schreef:Tsja, verder denk ik dat gewoon iedereen hier zijn eigen mening erover heeft, wnat ik blijf erbij dat ik de school niet verantwoordelijk vind. Net zoals jij erbij blijft dat je dat wel vindt.
Kan je nichtje niet een allergietest ondergaan? Is misschien makkelijker dan altijd maar bang moeten zijn dat ze misschien een allergische reactie krijgt? Weet nieteens of dat mogelijk is hoor, maar dat schiet er zo ff in... Maar inderdaad, het ging niet over je nichtje.
Ieder ziet het vanuit zijn eigen perceptie.