De fysio heeft het bij ij alleen maar erger geaakt, ik kwam daar elke keer met helse pijn vandaan. Omdat ze daar juis mij knie meer belasste om 'hem sterker te maken' Maar daardoor ging het juist alleen maar achteruit.
Het enige wat wel heel goed was daar is een soort aparaatje. met radio micro of wat voor golen dan ook, die rolde ze over me knie, en de pijn was weg, echt geweldig.
Voor de rest, pillen of andere dingen helpen echt niet, ik heb mijn levenstijl moeten veranderen, zo kan ik echt niet meer dan ee km of 3 fietsen, zonder tegenwind en in een lage versnelling wel te verstaan. Zo veel mogelijk de lift nemen, rennen springen en gek doen niet al te lang. Lang staan of lopen is ook geen optie voor mij. Paardrijden kan, maar springen en opstappen gaat met veel moeite.
Ik hbe een elektrische deken waardoor het opstaan 's ochtend al een stuk aangenamer word.
Vroeger waxik iemand die gewoon door de pijn heen liep, als gevolg dat mijn lichaam zei: Doe het zelf maar, en ik kracht verlies kreeg en niet meer kon lopen.