Welke tandpasta?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke tandpasta?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:02

Mijn tandarts raad Oral B Pro Expert aan, omdat die als enige ook echt polijst ofzo. Anyway, heeft bij mij geweldig geholpen tegen een rare, hardnekkige aanslag op m'n tanden door teveel suiker :=

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 19:49

Nou ik heb net even de nodige spullen weer ingeslagen voor de verzorging van mijn gebit. Ik kan weer poetsen, flossen en spoelen. Ik heb tandpasta opgehaald Oral B Pro sensitive en ik heb mondwater van listerine. Voelt heerlijk fris :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:01

Lekker gevoel he ASHA :D ik gebruik overigens Oral B pro expert, en elmex.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:06

's Ochtends poets ik met plantentandpasta van Weleda (klinkt erg vies maar ik vind 'm erg lekker :D),'s avonds verschilt. De ene keer Zendium, dan weer Sensodyne en soms ook Aquafresh.
Normaal gebruik ik altijd Prodent (rode tube), maar die is op en ik ben te lui om nieuwe te kopen, daarom wissel ik af tussen de tandpasta's van m'n ouders en broertjes. :o

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 23:44

Mijn tandarts zegt dat iedere tandpasta goed is zolang er maar fluoride in zit. En aangezien dat in bijna alle tandpasta's zit is dus elke ook goed. De een heeft nou eenmaal meer last van gaatjes dan de andere. En aangezien ik niet wil betalen voor een naam , koop ik de tandpasta bij de Aldi of de Lidl. En al die teksten zoals Whitener en zo moet je niet geloven. Als je geen witte tanden hebt zul je die door een tandpasta nooit krijgen.