Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fionaf09 schreef:Heeh,,
bedankt ik heb net even met mijn moeder overlegt.. ze kijkt morgen ochtend bij mij en se smst me om de 3 uur even..
ty voor reacties/tips

fionaf09 schreef:waarschijnlijk komt mijn moeder mij gewoon om de paar uur wakker maken..![]()
@marilla: ik wil wel wat met de tips doen maar mijn moeder moet het uiteindelijk doen en als zzij het bijv niet nodg vindkan ik dat niet helpen..
beantsje schreef:Het zal geen zware hersenschudding zijn omdat je niet bewusteloos bent geweest en omdat je geen 'gat' in je geheugen hebt; je weet nog precies wat er is gebeurd.
De misselijkheid duidt echter wel degelijk op een lichte hersenschudding.
Ik zou dus voor de zekerheid even bellen en mogelijk krijg je het hierboven genoemde wekadvies.
het grootste risico; dat er ergens toch een zwelling in de hersenen of een bloeding(kje) optreedt die na enkele uren pas problemen te geven.
Dat kan idd een coma zijn.
Het wekadvies is om dat te bewaken. Zolang je nog gewoon wakker wordt en zinnige antwoorden geeft, is er niets ernstigs aan de hand.
Maar ook dan nog is het verstandig om even een paar dagen rustig aan te doen.
Mijn schade is toch niet miniem te noemen
Zo was ik dus ook niet echt misselijk. En heb helemaal niet over gegeven. Dus dat zegt nog niks. Daarom is zo'n val van de trap zo verradelijk.
beantsje schreef:Misschien is het verstandig als je toch de HA post even belt, misschien neemt ze het dan wat eerder aan. Of je moet haar even dit topic en vooral het verhaal van pubelia laten lezen. Shocking!
pubelia schreef:Dit klopt dus ook niet helemaal! Ook al geef je zinnige antwoorden dan nog kan je een bloeding hebben. Mijn ongeluk was in de avond om half 7 gebeurd, en pas de volgende dag rond half 11 lag ik in coma. En in die tussen tijd gaf ik gewoon zinnige antwoordenMijn schade is toch niet miniem te noemen
Zo was ik dus ook niet echt misselijk. En heb helemaal niet over gegeven. Dus dat zegt nog niks. Daarom is zo'n val van de trap zo verradelijk.
Ik hoop dus ook dat de TS dit wel serieus wil nemen allemaal!
fionaf09 schreef:me moeder die wil het even in de gaten houden en als ik misselijker of moet overgeven moet ik het zeggen...
bewustijn ben ik niet kwijt geraakt