Altijd zenuwachtig...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Burgje

Re: Altijd zenuwachtig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:29

LouiseB, de rescue spray van Bach is inderdaad voor jezelf en voor je paard (of hond of kat) te gebruiken. Het is een 100% natuurlijke anti-stress-remedie die snel helpt in situaties waar sprake is van stress en spanningen bij mensen en dieren. Als je op de rescue spray googled kun je wat meer erover lezen. Bij mij werkt het super (ook bijvoorbeeld voor een examen), het enige is dat het niet zo lekker smaakt. Maar dat kun je met een kauwgumpje wegwerken.

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 17:36

Burgje schreef:
LouiseB, de rescue spray van Bach is inderdaad voor jezelf en voor je paard (of hond of kat) te gebruiken. Het is een 100% natuurlijke anti-stress-remedie die snel helpt in situaties waar sprake is van stress en spanningen bij mensen en dieren. Als je op de rescue spray googled kun je wat meer erover lezen. Bij mij werkt het super (ook bijvoorbeeld voor een examen), het enige is dat het niet zo lekker smaakt. Maar dat kun je met een kauwgumpje wegwerken.

Dank je wel voor de uitleg. Ik zal het idd eens googlen en eens kijken waar ik het kan aanschaffen. Baat het niet dan schaadt het ook niet. Mss dat ik dan eindelijk een keer ontspannen naar buiten kan :Y)

andereas16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:51

ik ben altijd zenuwwachtig met wedstrijden springen :(
zeg maar voor al die dag zelf maar ook al af en toe op 1 dag 3 weken er voor

wie kan mij helpen

marloes

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:05

Verplaatst van RT naar MW.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:12

Ik heb het ook heel erg, net als ts.
Ik denk alleen dat veel mensen het in veel mindere vorm hebben..
Hierboven ook iemand die zenuwachtig is voor wedstrijden, dat is idd wel normaal..

Het is zo erg echt niet leuk meer :n weet ook niet wat je eraan kan doen..