Heb 't na 2 nachten proberen dus ook niet meer bekeken. Dan maar een paar nachten minder slapen in crisisperiode.
Gaat vanzelf over weer ik al. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb 't na 2 nachten proberen dus ook niet meer bekeken. Dan maar een paar nachten minder slapen in crisisperiode.
Gaat vanzelf over weer ik al.

..
.
.
. Een stuk veiliger dan de pammetjes. HindaFree schreef:met dat spul erin heb je ook zo iets te koop bij kruidvat schijnd... dit omdat ik nacht diensten en heb veel aan me kop (prive) ik slaap dus niet tot nouwenlijks iedereen en alles lijd eronder loop al 3 maanden zo rond..
kun je ogen na een half uurtje / uurtje echt niet meer open houden...

Iris82 schreef:Nee alles met -pam erachter kun je alleen bij de huisarts halen.
Dus: Oxazepam, Temezepam, Diazepam enz

Shadow0 schreef:Ilja000 schreef:Varianten die vrij verkrijgbaar zijn, zijn voorzien van een onschuldige dosis.
Maar niet van temazepam of een van de andere benzo's! Die zijn gewoon NIET vrij verkrijgbaar.
) zelfs via zoekertjes.
Ik heb weleens gehoord dat echt half Nederland ze regelmatig slikt... Chiqa schreef:Shadow0 schreef:
Maar niet van temazepam of een van de andere benzo's! Die zijn gewoon NIET vrij verkrijgbaar.
dan denk ik dat je iets achter loopt, je kan het gewoon via internet kopen (Helaas!) zelfs via zoekertjes.
Verstandig van ej TS dat je melatonine wil gaan proberen, mss een tip de HA kan ek 10 mg voorschrijven, in de winkel ligt 1 mg (Althans een half jaar geleden toen ik dit nog slikte) hoor van veel mensen dat ze minimaal 10 mg beter vinden werken.
Leek me niet echt handig om zo op een openbaar forum te vertellen hoe je er wel aan kunt komen voor de recreatiegebruikers onder ons