Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lins_Vetra schreef:En 2 één-persoonsbedden naast elkaar? Of een kleine ruimte ertussen en dan ieder een aparte deken?
Vaak is het alleen al de deken die een hoop verschil maakt.
Maar als dat niet lukt en hij er echt last van zou krijgen dat hij niet veel slaapt zou ik het niet erg vinden om apart te slapen. Samen is leuker, maar als dat niet gaat is het niet anders.
Ik heb nog wel twee eenpersoons liggen.
Word wel vaker wakker in de nacht omdat echt zodra ik me beweeg mijn vriend tegen me aankruipt en me in de houdgreep neemt, ook als hij zelf nog slaapt, heel raar. Meestal slaap ik dan weer snel in maar soms duurt het wel weer een half uur omdat hij in mn gezicht ligt te ademen en ik me met geen mogelijkheid kan bewegen.
Achja verder is het niet erg als ik wat vaker wakker word in de nacht, ik kan tot 10 uur slapen daar waar hij al om 6 uur op moet. Dekens wegtrekken doet ie trouwens ook. Om even met een oplossing te komen, mijn moeder heeft hier ook last van, erg lichte slaap. Zij en papa hebben idd twee 1-persoonsbedden tegen elkaar aan, en allebei een eigen dekbed. Wuis schreef:Hm. Nou we kunnen het eens proberen natuurlijk, twee dekens.Ik heb nog wel twee eenpersoons liggen.
Wat ik ook wel gek vind is dat hij er in het begin niet zoveel last van had als nu. Maar dat komt doordat ik er dus blijkbaar een te groot probleem van maak, vindt hij.. Doordat ik me er druk om maak krijgt hij juist extra druk dat hij móet slapen, en kan hij het juist weer niet.
Wuis schreef:Wat ik ook wel gek vind is dat hij er in het begin niet zoveel last van had als nu. Maar dat komt doordat ik er dus blijkbaar een te groot probleem van maak, vindt hij.. Doordat ik me er druk om maak krijgt hij juist extra druk dat hij móet slapen, en kan hij het juist weer niet.
en gewoon eens proberen of jullie kunnen slapen zonder te veel met de ander bezig te zijn en voor elkaar te denken.