Benen harsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Re: Benen harsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 18:16

Ik heb het nog nooit gedaan en ik ben veel te bang dat het heel pijnlijk is!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 18:39

bikinilijn doe ik niet, al wil ik binnenkort wel een keer een klein stukje doen;met scheren haal je ook de gewone witte aartje weg aan de bovenkant, en komt je lijn dus iets hoger te liggen)in ieder geval bij mij).
Dus wil ik nu een klein stukje weg halen, dat heb ik al eens eerder gedaan, was wel erg pijnlijk.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 18:44

Mijn oksels en schaamhaar worden geharst en mijn benen epileer ik zelf. De eerste keren doet het wel een beetje pijn en als je moe bent ook. Maar daarna is het alleen een beetje irritant. Verder vind ik het ideaal. Ik heb geen pukkeltjes meer en ben weken van mijn haartjes af. Het enige nadeel is dat je daarna het haar wel moet laten groeien tot het weer ongeveer 0.5cm lang is.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:29

Ik heb mijn benen ooit 1 keer geharst. Gewoon harsstrips bij de etos gekocht.
De pijn was minder erg dan ik had gedacht :+ Haartjes waren wel gewoon na een week terug.

Heb mijn bikinilijn wel eens geepileerd. Dat is 10 keer zo pijnlijk! Dat doe ik dus nooit meer :+

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:59

Het doet helemaal geen pijn hoor. ;) (iig, bij mij niet, haha)
Alleen die koude wasstrips van Veet zijn wel klote, ze breken de haartjes eraf zegmaar, niet helemaal eruittrekken. En als je er iets te lang overheen wrijft zit je onder die roze kleefzooi. :')

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 14:33

Ik ga vanavond een poging wagen op mijn onderbenen. Moet wel warme hebben dat is me wel duidelijk, ik ga straks langs de Etos / Kruidvat

SonjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:59

xsimone schreef:
nou bij mij werken die VEET strips helemaal niet, de helft blijft nog zitten. Ben ik de enigste die daar last mee heeft?

Nee hoor werken bij mij ook niet!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 22:00

Yolien schreef:
Mijn pijngrens is hoog genoeg, daar zou het niet aan moeten liggen.
Waar haal je die strips dan?

Die strips kan je gewoon halen bij de da,kruidvat,etos enz enz :)
Ze zijn €10,- voor 20 strips :)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 14:47

Ik kwam gisteren per ongeluk Veet ontharingscreme tegen. Is nog veel makkelijker. Mijn beentjes zijn alweer glad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 18:00

Ik hars ze vaak in de zomer! Van die veet strips die je op moet warmen. Veel fijner bij mij doet het wel een beetje pijn, en ik heb ook wel een een stukje huid mee getrokken... :+ In de winter ga ik der ff snel met een scheermesje over! Of als ik zin heb epileer ik... :+

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:23

Ik heb een epileer apparaat maar dat doet zoooo een pijn! Bij mij dan. Ik gebruik altijd schuim, kruitvat huismerk. Te enige nadeel is dat het heel snel weer terug is

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:49

ik hars ook met feet of epilady

ik geef je 1 tip

hars niet als je in de zon heb gelegen of aant vervelle bent..

dat heb ik gedaan een paar zomers terug en heb daardoor teveel vel meegetrokke waardoor ik nu blijvende plekken heb op mn bovenbenen die nooit meer weg zullen gaan..

verder vind ik harse wel veel beter :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:24

Yolien schreef:
Ik kwam gisteren per ongeluk Veet ontharingscreme tegen. Is nog veel makkelijker. Mijn beentjes zijn alweer glad!

Welke heb jij dan gebruikt? Heb al 2 verschillende crèmes geprobeerd, maar het werkt nooit echt goed.

Harsen heb ik ook een paar keren geprobeerd met koude harsstrips van Veet. Pijn deed het niet, maar er kwamen met geluk 10 haartjes af.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:26

Ik hars mijn bikinilijn, of nouja, de hele onderkant. Ideaal, in mijn stopweek doe ik er een weekje niks aan (geen hond die het dan toch ziet haha!), dan hars ik het daarna weer en dan kan ik weer een maandje vooruit. Af en toe een beetje bijhouden met scheermes of pincet maar ik vind het ídeaal, vind ook niks zo naar daar als harde scheerstoppels, brrrrr :=
Ik heb een redelijk hoge pijngrens en het doet mij echt helemaal niks, nog geen momentje pijn hoor! Valt allemaal heel erg mee, de eerste keer werd de huid bij mij een beetje rood maar dat was ook maar 1 keer.