hoop voor je dat de dokter er iets aan kan doen.
zoals al gezegd kunnen inderdaad je hormonen zijn!
sterkte ermee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fiekhe schreef:Ik heb er ook zooon last van!! Vroeger had ik echt een mooie bos haar en krullen, nu heb ik stijl, slap haar waar bijna niets meer van overschiet. Ik voel het ook als ik een staart maak hoe weinig er van overschietMaskertje doe ik regelmatig, ik verf, föhn of stijl niet.. Als het nog erger dan dit wordt, ga ik bij de dermatoloog. Ga er straks mijn papie over aanspreken (huisarts). Misschien weet die wel wat!
xxmiszlizzxx schreef:Hij denkt dat het toch voornamelijk met stress te maken heeft.. Maar mijn broer heeft er ook last van, en die gebruikte er vroeger een middeltje voor (en gaat er nu terug 1 gebruiken). Hij zei dat ik dat ook wel kon gebruiken. Ik weet de naam alleen niet, maar als we het in huis hebben, kan ik het je zeggen.jaa, als je doen wilt.. ben benieuwd wat je vader zegt!
fiekhe schreef:Toch even een schopje. Het product heet neoxidil maar dient specifiek voor de behandeling van mannelijke haaruitval (alopecia androgenetica). Nu moet je wel niet denken, ik ben geen man dus kan het niet hebben, het komt nl. regelmatig bij vrouwen voor. Mannen beginnen specifiek kale plekken te krijgen, op bepaalde plekken (kruin en inhammen aan het voorhoofd); maar bij vrouwen heb je echt over de hele lijn haaruitval in het gebied van je scheiding. Toen ik bij de dermatoloog geweest ben, was dus duidelijk dat het dat was, iets met de hormonenhouding die dan niet helemaal klopt. Daarom ben ik toen ook aan de pil gegaan. Het was wel beter, dus ik geloof dat het nu voornamelijk door stress komt (op dit moment heb ik weinig stress, maar zoiets komt altijd 'met vertraging', door je haarcyclus). Of ik hoop het iig. Want toen ik het vanmorgen geborsteld hebt, had ik weer hele hopen mee. Ondertussen neem ik wel vitaminen tegenhaaruitval, maar hun effect zou pas duidelijk zijn na 6 tot 7 weken. Ben er nu een week mee bezig..