acrylnagels en paarden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 09:44

Je hoeft er niet per defenitie een kunstnagel of tipje op te laten zetten, maar een extra laagje zodat ze niet gaan schilferen of breken moet kunnen (soort nagellak). Ik heb deze tip nog nieteens zo heel erg lang geleden van een kennis gehad, zelf nog niet geprobeerd, maar in principe hou je je eigen nagel, er gaat een laag overheen en wordt deze zo steviger en kan haast niet meer breken. Het enige punt is dat je regelmatig moet laten bijvullen.

Ik zou zelf niet van die onmogelijk lange nagels doen, maar zou het al heel fijn vinden als ze allemaal op dezelfde lengte waren.

_Flower

Re: acrylnagels en paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:43

Ik heb ze gehad,, met paardrijden gaat het opzich wel, maar met opzadelen en aansingelen gaat het niet echt. Bij mij is me hele nagel er ook bij afgegaan.

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:17

kan je anders geen Gelnagels nemen
dat is gewoon een laagje over je eigen nagels heen.
ik heb ze ook en ze zijn super :D

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:21

Ik heb gelnagels gehad & met paardrijden was dat niet ideaal :n

Poetsen & rijden was geen probleem, maar aansingelen, stal mesten e.d. was toch niet zo goed voor mn nagels. Dan braken ze af (incl. eigen nagel, dat is nogal pijnlijk). Voor mij dus geen gelnagels meer.

Kan ook zijn dat het aan mijn eigen nagels ligt, dat het spul gewoon niet goed pakt want ik heb al verschillende nagelstylisten gehad, bij geen enkele bleven alle nagels tot de volgende opvulbeurt zitten. Erg jammer, want ik vind het er altijd verzorgd uitzien :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:30

Ik heb sinds 3 weken gelnagels en dit is totaal geen probleem met paardrijden. Je moet er mee leren omgaan. In het begin dus erg voorzichtig doen en proberen niks met je nagels te pakken maar met je vinger.
Op deze manier krijg je zelf mooie eigen nagels.

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:39

ik vind de Gelnagels ook ideaal. k heb wel een keer gehad dat ik ze er te lang op had en dat de nagel toen brak incl mijn eigen nagel dat is wel pijnlijk.
Maar als je ze goed bijhoud is het geen probleem met paardrijden

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:43

Ik ving gelnagels veel mooier, kwestie van smaak ;)
En had dus gelnagels, maar ik heb ze vanwege de paarden weggedaan.

Ze werden flink zwart van onder, en moest dat dan steeds met een borsteltje goed wegwassen, als ik het vergat dan kreeg ik het bijna niet meer weg.
Steeds het stof wat eronder ging zitten, vond dat zo vies uitzien, ook vanwege mijn werk.

Toen ik de riempjes van mijn hoofdstel steeds niet goed dicht kreeg, en het typen op het werk slechter ging, was voor mij de drempel :D
Vind het wel erg jammer, maar vind ze gewoon veel te lastig, en daarbij vind ik het veel te duur...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 13:43

Ik heb acrylnagels, gaat prima met paardrijden. Ze worden bij mij ook niet hysterisch lang hoor. Ik heb wel altijd handschoentjes aan bij het rijden.

Vies worden ze wel, maar goed, dat worden je nagels sowieso me dunkt? 's Avonds even met een borsteltje erlangs en dat is het. Ik heb mijn nagels vrijwel altijd gelakt.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 13:49

ik had ook gelnagels mijn zus doet dit namelijk
naja dan is er niks zo goedkoper als naar je zus te gaan

ik had ze echt net boven me vingertop uitsteken zodat het gewoon netjes verzorgd uitzag
maar tijdens het rijden bleef ik altijd aan me zadel hangen ( ja ja handen niet goed naar voren)

aangezien ik me na het rijden altijd douchen doe waren ze dus
vrijwel altijd schoon.

verder heb ik nog nooit ergens problemen mee gehad behalve dan met het rijden

ik heb ze nu niet meer omdat me zus ermee gestopt is wegens allergie (ze is overgiens wel weer aan het proberen of ze weer kan beginnen) :D

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 14:07

Ik heb ook acryl nagels en werk dagelijks in de paarden.
Zowel rijden als stallen als longeren als wedstrijden etc.
En heb er totaal geen last van
Kan er werkelijk alles mee !!
En ze worden aan de onderkant wel wat vies, maar dan week je ze even in lauw water met citroensap en ze zijn weer schoon!
Nee ik heb er totaal geen last van terwijl ik ze nog vrij lang heb ;)