SPOED! Wat te doen tegen voortdurende misselijkheid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:11

sonjim schreef:
Ben ik de enige die bij rug en nekklachten met misselijkheid en braken aan menigkokken oftewel nekkramp denk, dus meteen naar de ha.

Nee hoor....ik ook. Direct de huisartsenpost bellen!!!!!

Het kan ook iets anders zijn maar dan weet je het zeker.

Kan inderdaad ook gewoon griep zijn...Spierpijn, overgeven..

sonjim

Re: SPOED! Wat te doen tegen voortdurende misselijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:20

Zoontje en vriend hoeven niet hetzelfde te hebben, zijn immers ook onafhankelijk van elkaar ziek geworden. Mijn vriend heeft dit gehad en wat ts beschrijft lijkt er toch wel heel erg op.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:29

Het is toch heel goed mogelijk dat TS en haar zoontje 'gewoon' een flinke buikgriep hebben, en de vriend van TS iets anders?
Ik zou in ieder geval in het geval van je vriend écht even naar de huisarts gaan. Je weet maar nooit en zo lang achter elkaar overgeven is in ieder geval niet goed voor je.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:31

1 liter fles cola met voor de helft cola en voor de helft water!, het is moeilijk om het te drinken maar zo hou je toch eenbeetje je suikerspiegel op peil.

Ik heb dat ook gedaan toen ik voedselvergiftiging had! misschien hebben jullie het alle drie wel!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 11:40

huisartsenpost is totaal onbereikbaar, echt belachelijk gewoon... "Op dit moment zijn alle assistentes in gesprek" je zou zo toch niet denken dat de kredietcrisis hoogtij viert met al die werklozen. Aan assistentes is in ieder geval een chronisch gebrek.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:01

Heb je inmiddels iemand te pakken gehad.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 17:39

Ja, 3 uur geleden eindelijk... Maar ik heb geen vervoer, taxi was geen optie me iemand die continue alles onder kotst & dan nog een 10 maanden baby die absoluut niet naar buiten mag 'wij kunnen geen huisbezoek doen, dat is alleen in noodgevallen'. Dus waren we genoodzaakt de huisartsenpost te weigeren...
Toen is zijn vader hem maar even op komen halen, zodat hij in ieder geval lekker thuis kan zijn. Sinds die tijd niet meer gesproken maar het zag er echt niet uit :s Zo beroeeeeerdd ;(

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:48

Wat ik niet begrijp is dat als zijn vader hem kan komen halen, dat die m dan niet even naar de huisartsenpost brengt ook... Maar goed, dat kan aan mij liggen natuurlijk. In ieder geval heel veel sterkte, want dit klinkt echt niet goed!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:51

het schijnt te heersen..! Mijn vader had dat een week geleden. De vriend van mijn zusje heeft vanacht de boel ondergekotst. Is denk ik een virus / griep vorm. Ik heb het zelf met oud en nieuw gehad..Mijn moeder de week erna. Wel allemaal weer opgeknapt hoor, op de vriend van zusje na :P. Die zit er nog middenin.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 20:02

Omdat zijn vader eerst 2 uur moest rijden met de auto, mijn vriend hier totaal niet uit de buurt komt en het voor de huisartsenpost uitermate moeilijk was om dan zorg te verlenen schijnbaar.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Ik laat nog wel weten wat het uiteindelijk was.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 20:52

Ah oke, dat wist ik natuurlijk niet :) Hoe is t nu met je vriend?!