Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
logisch om daar 's nachts over na te denken.

Rienn schreef:Ik ben vooral een denker. Ik denk over alles na, zoek achter alles een reden enzo.. Mijn hoofd is dus continu bezig, geef mezelf nooit een momentje rust. En daarbij komt ook nog dat ik mezelf heel erg druk kan maken.

Durante schreef:Rienn schreef:Ik ben vooral een denker. Ik denk over alles na, zoek achter alles een reden enzo.. Mijn hoofd is dus continu bezig, geef mezelf nooit een momentje rust. En daarbij komt ook nog dat ik mezelf heel erg druk kan maken.
ik net zo.
vooral als je s'nachts tot rust komt begint 't piekeren over van alles,heb er dan hartkloppingen bij ook,waarbij ik daardoor nog onrustiger word...
Durante schreef:goeiemorgen!
gisteren melatoninepillen gekocht bij de apotheek,eentje ingenomen 2 uur voordat ik naar bed ging,en binnen een uur lag ik in slaap,haha!
maar werd om half 3 weer wakker,uurtje wakkergelegen en tot half 8 geslapen.
pfff gisteren was ik echt op,zou met mn vriend naar de 4 mijl gaan kijken hier in groningen,dus we stonden tussen de drukte in;massa's mensen,werd ik niet lekker;misselijk,zweten,oren gingen dichtzitten,en zwaar in mn benen,op den duur viel ik dus flauw,meteen 2 agenten erbij van; gaat het,moet er een ambulance komen,nouja dat hoefde van mij niet,t ging wel weer....naar huis gegaan en op de bank gaan liggen....
vannacht toen ik wakker werd en op de plee zat had ik ook bijna zo'n aanval,denk dat 't hyperventilatie/angstaanvallen zijn,ivm t afbouwen van m'n ad,in combinatie van geen slaap e.d....
Alwiene schreef:@ Tjelleman, je arts kan je melatoninepilletjes met een (veel) hogere dosering voorschrijven dan wat je bij de drogist koopt, is misschien makkelijker?
@ Rienn, dat klinkt best wel adhd'achtig, ooit aan gedacht? Vraag: hoe slaap jij als je laat nog cafeine neemt?

Rienn schreef:Durante schreef:goeiemorgen!
gisteren melatoninepillen gekocht bij de apotheek,eentje ingenomen 2 uur voordat ik naar bed ging,en binnen een uur lag ik in slaap,haha!
maar werd om half 3 weer wakker,uurtje wakkergelegen en tot half 8 geslapen.
pfff gisteren was ik echt op,zou met mn vriend naar de 4 mijl gaan kijken hier in groningen,dus we stonden tussen de drukte in;massa's mensen,werd ik niet lekker;misselijk,zweten,oren gingen dichtzitten,en zwaar in mn benen,op den duur viel ik dus flauw,meteen 2 agenten erbij van; gaat het,moet er een ambulance komen,nouja dat hoefde van mij niet,t ging wel weer....naar huis gegaan en op de bank gaan liggen....
vannacht toen ik wakker werd en op de plee zat had ik ook bijna zo'n aanval,denk dat 't hyperventilatie/angstaanvallen zijn,ivm t afbouwen van m'n ad,in combinatie van geen slaap e.d....
Ben je al eens bij de huisarts geweest hier voor? Misschien heb ik er overheen gelezen.. Onthouden gaat me op dit moment ook niet zo goed af..