Meer bokkers met slapeloosheid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:18

Ik heb ook een aantal keren slaapmiddelen gehad, ook homeopatische. Voor zowel inslapen als dan wel doorslapen.
Het is allemaal onrust in je hoofd. Ik zou geen medicijnen nu meer willen! Ik ga liever een keer een rondje psycholoog of regelmatig op vakantie. Alle storende factoren in het dagelijkse leven doe ik wissen. Probeer me nergens tegen te verzetten. Als dingen gebeuren, dan zijn ze gebeurd.
Sindsdien kan ik een stuk rustiger slapen!

Misty2001

Re: Meer bokkers met slapeloosheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:36

ik wil niet met die medicijnen beginnen, wil zelf proberen op te lossen, ik wil al die troep niet in mijn lichaam,
ik zit nu ook op school, en heb echt zere ogen last van hoofdpijn, en dan maar eens door zien te maken tot 2 uur :(,
wat ik ook merk is als ik gewoon niet paardgereden heb, dat ik dan wel een hele nacht vol kan plannen want ik kan dan zeker niet slapen, heb dus zeker veel beweging nodig om energie kwijt te kunnen,
ik weet wel dat ik vorig jaar toen ik ook paardreed ( elke dag ) en erbij ging hardlopen dat ik daardoor wel meer slaap had dan nu, misschien toch maar Hardlopen op proberen te pakken, maar ik ben er echt te moe voor om het nog te doen, dus weet niet zo goed of ik daardoor het spul moet aanschaffen ( schoenen ben ik kwijt geraakt en de kleding heb ik er nooit echt voor gehad, maar zijn nu ook te klein )
is er misschien geen anderen dingen die helpen, of waar ik op kan letten,
ik ben altijd erg druk in schema altijd vliegen haasten, maar geniet er wel super van, bij de paarden neem ik altijd extra tijd, ik ga lekker rustig zitten in de wei en kijken hoe ze grazen, of gezellig met een vriendin erheen en eten en drinken meenemen, als ik een dag niet bij de paarden ben geweest heb ik ook een dag niet geleeft, dus die paarden brengen me wel veel rust in mijn hoofd, maar hoe los ik het verder op??