Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vasthi schreef:Meys, wat vreselijk van je dochtertje! Krijgt ze nu chemo dan of hoe bestrijden ze de non hodgkin?
Vasthi schreef:DS, ik heb rechts al een definitieve prothese, links een tissue expander omdat die borst kleiner was. Klopt zeker dat de bestralingen van tegenwoordig steeds gerichter zijn en beter gedoseerd, maar zowel chemo als bestraling blijft natuurlijk troep.
Ben je de opleiding tot radiotherapeut gaan volgen vanwege je zus ziekte of is dat "toeval"?
Pfff lijkt me heel zwaar om aan zo'n erfelijkheidsonderzoek te moeten gaan meedoen....
Meys schreef:Vasthi, nee nog niet over vruchtbaarheid gehad...ze is ook nog zo klein. We zijn allang blij dat ze het overleefd heeft die vruchtbaarheid komt later wel.
Malloesje, Charlotte gaat er heel goed mee om, is een half doktertje ha ha.
We hebben voor haar een website bijgehouden vanaf het begin dat we de diagnose kregen en als we haar daar oud genoeg voor vinden kan ze alles nalezen, ook kan ze dan de foto's bekijken die we gemaakt hebben.
Soms wil ze dat nu al maar die zijn gewoon te heftig en dan heb ik nog niet eens de allerheftigste foto's erop gezet.