Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
[gast1122] schreef:Hier ook iemand .. 2e keer al in 2 weken tijd!
(Net antibioticakuur af, een dezer dagen kan ik er weer aan beginnen ... Dan ben ik er ook binnen 2/3 dagen vanaf. Het is alleen wel erg vervelend als het iedere week weer raak is)
Ik doe precies dezelfde dingen als Focussend, maar alsnog krijg ik blaasontsteking .. En nu? Iedere keer antibiotica lijkt me ook geen optie

Ik heb het gelukkig al een tijd neit gehad, maar een tijdje was het elke keer raak. Net als anderen aangeven, na de seks even 'spoelen' van binnenuit (als dat niet lukt, even met de douchekop spoelen desnoods, je moet toch wat), veel drinken, altijd goed leeg plassen, niet ophouden, vitamine C en/of cranberry.. Spoelen, spoelen, spoelen. Ook als de ontsteking er al zit, altijd zorgen dat er een 'voorraadje' is, zodat er iets uit te plassen valt als je gaat. Een stuk minder pijnlijk dan 'droog'.

urselin schreef:Ik heb helaas ook weer een blaasontsteking...
Mijn laatste was eind 2008, dus op zich mag ik niet klagen!
En het is ook mijn eigen schuld.
Niet uitgeplast na de seks, dacht dat kan wel voor een keertje.
Klachten begonnen gisteravond heel licht, meteen vitamine c ingenomen en veel water gedronken.
Vanochtend geen last gehad, maar terug in bed gekropen omdat ik ziek ben.
En tja, ik had beter op kunnen blijven en water drinken.
Ik heb net hoge dosis vitamine c ingenomen in de hoop dat de bacterie er toch uitspoelt.
Maar ik vrees het ergste
Dat heb ik dus ook altijd. Dan denk ik: Ach deze ene keer?
Ik ben echt een ezel.