Buikpijn, duf, moe en geen eetlust

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:34

Ik heb het vanaf maandag al! Ik ben nog steeds niet helemaal beter. Beterschap voor iedereen! :(:)

StillAngel

Re: Buikpijn, duf, moe en geen eetlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:35

Ik ga ook echt dood van de kiespijn maar ik durf echt niet naar de tandarts :( Ben dr doodsbang van maar ik wordt ook gek van die pijn.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:42

StillAngel schreef:
Ik ga ook echt dood van de kiespijn maar ik durf echt niet naar de tandarts :( Ben dr doodsbang van maar ik wordt ook gek van die pijn.

Als je te lang met je kiespijn door loopt heb je er alleen maar veel meer erg en pijn aan. Zodra het verder dan je kies gaat dan ben je de l*l dus eventjes over die grens gaan en toch echt een afspraak maken hoor! Hoe sneller je er vanaf ben!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:44

bliksempie schreef:
StillAngel schreef:

Als je te lang met je kiespijn door loopt heb je er alleen maar veel meer erg en pijn aan. Zodra het verder dan je kies gaat dan ben je de l*l dus eventjes over die grens gaan en toch echt een afspraak maken hoor! Hoe sneller je er vanaf ben!

ja dat is dus het erge :( Heb ik echt geen zin in!! Dus volgende week maar afspraak maken met een angsttandarts ofzo. denk ik..

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:14

ik meld me ook maar in dit topic ik ben vanaf zaterdag ziek... had hele erge maagpijn bij elke hap die ik at of slok die ik dronk...verder ook erg duf, nu gaat het iets beter maar ben zo slap want ik kan gewoon bijna niets naar binnen krijgen :(

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:25

Ik ben nu al een tijdje ontsettend moe, ook had ik een beetje buikpijn. 2-3 weken geleden naar de HA gegaan, toen bleek in blaasontsteking te hebben, die is nu al ruim een week over. Maar ik was/ben nogsteeds erg moe, na het eten word ik erg misselijk en ik heb last van mijn ik. Afgelopen maandag ben ik weer naar de HA gegaan, toen is er bloed geprikt, maar die tests waren allen negatief, daardoor staat er vrijdag wederom een HA afspraak op de planning.

Vervolg is dat ik nu op beschuit en geroosterd brood met thee en water dieet ben :')

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:30

jij ook beterschap... dat duurt dan al wel erg lang voordat je je weer fit voelt!

Ik ben ook nog steeds niet helemaal fit, gisteren ook naar de HA geweest waarschijnlijk maaginfectie gehad of hij komt nog door maar ook niets geen medicijnen ofzo gekregen? smorgens gaat het echt niet goed en smidags gaat het best aardig, vanmiddag voor het eerst weer naar het werk geweest een uurtje :+