Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eridinges schreef:daisies schreef:Ik heb hier ook verschrikkelijk last van....
Heb pfeiffer gehad maar dat zou toch wel klaar moeten zijn? Voel me vaak ziek, misselijk, nergens zin in. Terwijl mijn leven juist zo leuk is. Ik wil mijn energie weer terug krijgen
Ik heb ook de ziekte van pfeiffer gehad maar dat was jaren terug. Als ik bezig ben gaat het wel maar zou zo tot 12 uur in bed kunnen liggen zo moe.. wie heeft dit ook en heeft nu een oplossing gevonden? Ik heb wel een druk leven, maar slaap wel 8 uur per dag. Daar kan het niet aan liggen. heb vorig jaar bloed geprikt en daar kwam niks naar voren..
En depressief ben ik zeker niet Kaatje64 schreef:Misschien voelen een aantal van jullie wel depressief. Ik zou dit zeker met de huisarts opnemen. Tegenwoordig willen de pilletjes tegen depresiviteit ook helpen.
Wietsje schreef:Ik heb ook pfeiffer gehad en deze ziekte word onderschat! Veel mensen gaan te gauw weer aan de slag en zouden eigenlijk langer moeten uitrusten... Ik ben ook moeeeeeeeeeeeeeeeee, heb vakantie en ben kapot.. Moet van alles in huis maar doe niet veel. Ligt bij mij ook aan de herfst, donker, nat regen, bah.. Ik neem extra vitamientjes en probeer gezond te eten...
Citaat:Hoe lang duurt het voordat je genezen bent van deze ziekte?
De keelontsteking en de koorts duren meestal niet erg lang. Ikzelf had een weekje koorts en griep. Maar de moeheid kan daarentegen wel lang duren. Sommige mensen zijn een weekje heel erg moe en dan is het over. Anderen hebben er maanden last van. Op de meeste sites en encyclopedieën zeggen ze dat het gemiddeld 3 tot 4 weken duurt. De nasleep kan soms wel een aantal jaar duren. Ik had bijvoorbeeld een aantal jaar iedere herfst en lente heel erg last van moeheid. In de zomer en de winter viel dat wel mee. Maar het lastige is dus dat de moeheid per mens verschilt en dat je dus niet echt kan weten wanneer het 'over' is.
ik kan echt wel van half 9 tot 4 naar school en van 6 tot 10 werken maar dan moet ik echt mijn gedachten op 0 zetten
heb een afspraak om 10 voor 10, en ik baal er gewoon van dat het dán is, want ik wilde iig nu de paarden gaan doen.... Echt heel maf allemaal...