Margreet schreef:Oh en als we "interessant gaan doen" ik werk bij een farmaceut, dussssss Haha good for you girl!
Margreet schreef:Het zijn goede tijden Nou, maar MIJN papa werkt bij de McDonalds. (en nu ga ik slapen, morgen 9 uur tentamen ) TS: succes, en laat je nog even weten of je maag het overleeft heeft?
Tja daar kan ik dan weer niet tegen op Talisa,volg de reactie's even vind het wel interessant, ik dácht nl. dat het geen kwaad kon en dat alleen de werking zou verminderen. Ben ik hip als ik studeer voor dokterassistente?
Ik durf de huisartsenpost nu niet meer te bellen op deze tijd Mijn moeder zei dat kan best hoor. Maar nu zegt net bijna iedereen nee
Bubble_Gum schreef:Ik durf de huisartsenpost nu niet meer te bellen op deze tijd Mijn moeder zei dat kan best hoor. Maar nu zegt net bijna iedereen nee Daar is de huisartsenpost juist voor hoor . Die willen je alleen maar graag helpen, dan weet je het iedergeval zeker.
Lekker bellen naar die post! Zijn ze voor hoor, maar zou dan liever twee gewone ibuprofen of een ibu en paracetamol tegelijk innemen om de pijn tegen te gaan... Maar zeker geen medicijnen die over datum zijn...