De zwemmers van mijn vriend zijn ook tetest en die zijn gelukkig prima in orde, dat was bij ons (mij) een angst, omdat mijn vriend een stuk ouder is dan ik.
Verder kreeg ik bij de eerste afspraak in het zh een echo en hebben we een behandelplan opgesteld. Ik kreeg eerst Provera om de menstruatie op te wekken en toen zijn we begonnen met Clomid 100mg. Daar heb ik 2 keer wel een eisprong mee gehad, maar eerste keer was het progesteron niet hoog genoeg, 2e keer wel. 3e cyclus Clomid 100mg werd ik niet ongesteld, maar bleef ik negatief testen, erg frustrerend
. Nu zit ik in de 4e cyclus en heb ik Clomid 150mg gekregen, a.s. vrijdag is het dag 9 van de cyclus en wordt er dmv een echo weer gekeken of er een ei rijpt. Ik hoop het van harte, want ik zie spuiten met Pregnyl nog niet zo zitten.
Wat ik trouwens echt ontzettend irritant vind zijn de goedbedoelde opmerkingen van mensen als "ach, jouw tijd komt nog wel". Hoe weten die mensen dat nou? Misschien komt mijn tijd wel helemaal NIET?
Het is best moeilijk, gelukkig doen ze er bij mij op mijn werk niet moeilijk over en kan ik meestal de echo's wel om mijn werkuren heen plannen
.
)