xDramaQueen schreef:nee hoor, want wanneer jij sport en zo weinig kcal binnen krijgt, is er niets om te verbranden in je lijf, véél meer binnen krijgen dus, en niet ongezond, maar je moet echt meer eten, te vaak gaan mensen heel weinig eten en weinig kcal, maar als je sport wil je lichaam iets hebben om te verbranden, en wanneer je lichaam dat niet heeft, zal je dus ook niet afvallen.
Je zou toch denken dat je lichaamdan begint met vet verbranden, in mijn manege tijd at ik rustig 3000 kcal op een dag weg zonder maar een grammetje aan te komen. Slapen doe ik overigens ook voldoende, sta om 7 uur op, maar ligt er meestal rond 10 uur in.
roodje schreef:Ik heb de reactie's boven niet gelezen behalve van DramaQueen, en haar reactie klopt wel.
Maar volgens mij komt dit ook omdat jij je veel te veel met de calorieen bezig houd... en punt 2 is je krijgt veel te weinig calorieen binnen, je hoort tot zo'n 2000 binnen te krijgen.
Vind het eerlijk gezeg een beetje te ver gaan, je kijkt helemaal hoeveel gram je dingen eet etc. En je telt alle calorieen bij elkaar op. Probeer is een keer gewoon normaal ''meer'' dan dat je nu eet te eten. En door Sporten.. misschien zie je dan wel meer resultaat? door weinig te eten val je niet echt snel af.
De reden dat ik zo op eten en kcal ben gaan letten komt omdat ik in korte tijd in de breedte vooral gegroeit ben. Het is niet dat ik het alleen op de weegschaal zie, maar ik pas veel moeilijker in m'n broeken, overal komen rollen vandaan en overal komen er putjes en dril tevoorschijn. Dus ja ik let er inderdaad behoorlijk toch. In andere posts was te lezen dat ik heel veel sport. Omdat alleen door weinig eten er niks vanaf ging. Dus ik ben inderdaad weer gaan sporten. Maar gewenste effect blijft toch uit.
Maargoed ik voeg vandaag wat crackers met kaas bij m'n menu en ben van cruesli (ivm suikers) overgestapt naar brinta sochtends. Kan het niet te snel opbouwen omdat mn lichaam aan meer kcal moet gaan wennen..
Maar ik ga het eten wel opbouwen.