Dat soort reacties schieten bij mij verkeerd, want inderdaad, niemand hier weet hoe/wat/etc. Tuurlijk, mijn schuld, moet ik dat maar uitgebreid vertellen, maar ik vond de eerste reactie op mij ook bijzonder kort door de bocht en ongenuanceerd. Daar reageer ik dan niet vriendelijk op, klopt.
Aangezien ik ook écht geen zin heb om alles hier uit te tikken, zal ik het hier maar bij laten, want anders zal alles wat ik zeg door onbegrip verkeerd gehoord worden. Blijkbaar mag je alleen je mening geven met 6 A4tjes vol wat er vooraf ging..
Ik weet iig voor mezelf dat mijn paard nooit een zenuwsneetje zal krijgen zolang ik niet weet waarom ik dat zou doen (sowieso nooit, maar das andere discussie) en dat het voor mijzelf exact zo is.
Gelukkig voor mij zaten ze fout, heb ik al mn zenuwen nog in takt én ben ik pijnvrij. Thank god voor de mogelijkheid niet achter de horde aan te rennen en gewoon zelf na te denken
Met wat je hier schrijft ben ik het helemaal eens, en ik kan me best voorstellen dat er nu meelezers zijn die juist door deze reactie denken: 'ja, daar moet ik goed over nadenken, het is niet zomaar iets!' En het misschien als steun(tje) zien om hun eigen idee trouw te blijven ook al zeggen artsen iets anders. (Ik denk dat dat voor mij zo geldt. Op dit moment is het voor mij niet aan de orde, maar ik denk dat ik me dit ook zeker ga herinneren als ik ooit weer eens moet beslissen over wat voor behandeling ik al dan niet toe wil staan.)