Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet74 schreef:Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me erg zwaar valt om zulke keuzes te begrijpen en er niet bovenop te springen.
Chiqa schreef:Alet74 schreef:Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me erg zwaar valt om zulke keuzes te begrijpen en er niet bovenop te springen.
Zie het nog niet eens als 'dr op springen' puur je verstand gebruiken en je ongerustheid uitspreken.
Vriendin van mij dacht precies als jou Femmefatale, had nooit klachten. Was ook te 'koppig' om een uitstrijkje te laten maken.
Tot ze klachten kreeg, en iedereen weet als je klachten krijgt ben je echt veel te laat.
Zij is overleden, ze konden niets meer doen voor haar, dit had niet gehoeven.
Begrijp je onze ongerustheid?
JaneJansen schreef:Er zijn nu eenmaal mensen die hun kop in het zand steken...dat is idd hun eigen keus, hoe vervelend voor de omstanders.
Wat naar van je man FF1. Maar je hebt nog ouders/familie/vrienden/dieren/bokkers die je ook allemaal hier willen houden!
femmefatale1 schreef:Niet dat ik graag dood ga, maar als het toch gebeurd, ben ik weer bij hem..
Maar dan heb ik iig geleefd 'zonder die zorgen'.. (want ik heb al genoeg kopzorgen)
Chiqa schreef:femmefatale1 schreef:Niet dat ik graag dood ga, maar als het toch gebeurd, ben ik weer bij hem..
Maar dan heb ik iig geleefd 'zonder die zorgen'.. (want ik heb al genoeg kopzorgen)
Dat is idd wel een hele mooie gedachte, je komt nu een iig duidelijker over wat je standpunt is,
denk dat het woord 'koppig' dan ook een andere betekenis heeft.
Alleen vind ik het wel verdrietig om te lezen dat je er zo'n gedachte op nahoudt, lijkt net of je niet wil leven.....(Kan er naast zitten maar zo komt het op mij over) heb zelf ook mn moeder verloren aan kanker hoor....Dus ja ik kan het aan de ene kant wel begrijpen dat het je niets doet.
Aan de andere kant....Je tweede stukkie, dat je dan geleefd heb zonder zorgen, dat bevat ik dan weer niet helemaal.
Zelf zie ik dat uitstrijkje als bevestiging, het is in orde, hoef ik mij 5 jaar geen zorgen meer te maken.
Hoe zie jij dat dan, denk jij er gewoon niet aan of probeer je het angstvallig weg te drukken?
Zo'n uitstrijkje is toch niet zo erg?
femmefatale1 schreef:En het is overigens niet zo dat ik niet leef nu.. ik leef en geniet juist!

Babsie_Flash schreef:Is baarmoederhalskanker een virus wat (veroorzaakt wordt) overdraagbaar is bij sex?Dat wist ik helemaal niet!

Babsie_Flash schreef:Is baarmoederhalskanker een virus wat (veroorzaakt wordt) overdraagbaar is bij sex?Dat wist ik helemaal niet!
Gewoon doen TS! ze stoppen er even een wattenstaafje in, stelt echt niets voor
(ik zou meer tegenop borst onderzoek kijken, die heb ik nog niet gehad)
maaike2800 schreef:tja ga ook niet, maar vind het erg knap van mensen die wel gaan. Ik ben gewoon een schijterd
maaike2800 schreef:tja ga ook niet, maar vind het erg knap van mensen die wel gaan. Ik ben gewoon een schijterd