Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kanelly schreef:De laatste keer moest ik ook nog eens voor een inwendige echo (wat overigens ook alles meeviel), dus zo'n eendenbekje is nu helemaal peanuts
en die ging er dan zonder eendenbek in. Lekker verhaaltje zo

Mae schreef:Oh dit topic had ik echt zelf kunnen openen paar dagen geleden
Moest vanochtend naar de HA voor een uitstrijkje ivm klachten down under, o.a. dus bloedverlies. Nu bleek de arts die ik van de week aan de lijn had niet helemaal wakker te zijn toen hij me doorverwees voor een uitstrijkje, want dat kán dus helemaal niet als je bloedverlies hebt
Dus 3 dagen zenuwen voor niks, want eenmaal bij de dokter vanmorgen kon ze dus geen uitstrijkje maken. Niet dat ik nu blij ben hoor, heb een 10daagse kuur waarbij ik chemisch gecurreteerd word en pas daarna krijg ik m'n uitstrijkje
Shanelle schreef:@ Mae: was dat dan ongewoon bloedverlies, dus niet van je regels ofzo ? Want volgens mijn GY kan het dus wel als je ongesteld bent .. Alleen voel ik me daar zelf niet zo voor geroepenKan me voorstellen dat ze wel leukere dingen te doen heeft hihi
) viel me dit uitstrijkje helemaal mee.
Blue_Eyes schreef:Kanelly schreef:De laatste keer moest ik ook nog eens voor een inwendige echo (wat overigens ook alles meeviel), dus zo'n eendenbekje is nu helemaal peanuts
Kreeg jij een eendenbek bij de inwendige echo? Ik heb er heel wat gehad... maar dan hadden ze meer zo'n plastic komkommer, die kreeg een condoom omen die ging er dan zonder eendenbek in. Lekker verhaaltje zo
![]()
)
daantjuhhh schreef:Chemisch gecurreteerd??? haha wat si dat nou weer?
Ja dat is ook mijn probleem, alleen dan na de sex.
Verder niet.
Komt erop neer dat nu het bloedverlies gestopt wordt door die pillen en mijn baarmoeder voorbereid wordt op een grote schoonmaak en ik dus na die kuur een mega-menstruatie krijg. En tussen het stoppen met die pillen en m'n menstruatie in moet ik dus voor een uitstrijkje komen om te kijken waar die bloedingen vandaag kwamen. Ik heb zowel contactbloedingen (na een potje kroelen dus
) als gewoon, en dat dus al 3 weken lang, vond het dus wel tijd worden voor onderzoek.

Ik heb echt geluk met de mijne - is wel een vrouw. Maar eigenlijk maakt dat niets uit want mijn vorige was ook een vrouw en die was echt HARD. Zij gaf er helemaal niet om!
)