Sauna.. Heerlijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:42

Ben nog nooit in een Sauna geweest waar ook andere mensen komen, ben ik ook nog niet zo van gediend := Zal wel aan de leeftijd
liggen! :=

Heb dan mazzel dat mijn ouders zo dol zijn op een sauna, we hebben er nu één thuis en moet toegeven: bést fijn! :+ Maar in Finland
is het toch wel het beste hoor :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:50

sunshine schreef:
Pfff nee... ik ben samen met mijn vriend een keer gegaan, ik ging echt bijna van mijn stokje. :n
Ik kan er dus niet tegen...

Iedereen kan 'er tegen'. :) Echt waar!!
Wrs heb je geen goede opbouw gedaan.

OT: ik hou heel erg van de sauna. Nou heb ik de mazzel dat ik nog geen 500 meter hemelsbreed van de sauna af woon en mijn vriend daar ook werkt (in de keuken), dus mag ik goedkoper naar binnen.
Echt heel erg fijn! Mijn vriend wilde nooit in de sauna en zei dat het helemaal niets voor hem was en dat ie het benauwd kreeg enzo. Toen heb ik m toch een keer meegesleurd en alles heel rustig uitgelegd. Nu ligt ie nog vaker dan ik in de sauna. :))

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:59

Mijn moeder gaat heel vaak, zeker 1 á 2 keer per maand, en wil me graag een keer meenemen. Maar ik zie toch wel erg op tegen het naakte aspect :+
Misschien is dat iets waar ik me overheen moet zetten. Bikinidag ziet ze trouwens niet zitten.

Ik neem me in ieder geval voor het ooit te doen :)

CM_

Re: Sauna.. Heerlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:04

Ik voel een meeting aankomen :D

(geintje :') )

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:22

Iris82 schreef:
sunshine schreef:
Pfff nee... ik ben samen met mijn vriend een keer gegaan, ik ging echt bijna van mijn stokje. :n
Ik kan er dus niet tegen...

Iedereen kan 'er tegen'. :) Echt waar!!
Wrs heb je geen goede opbouw gedaan.

Wij " moesten " er gelijk 15 minuten in.
Na 5 minuten kreeg ik het benauwd en ging van de zenuwen bewegen, kreeg het dus nog warmer, en na 10 minuten kon ik echt niet meer.
Ik voelde me echt ontzettend licht in mijn hoofd, ben er dus ook uit gegaan.
Ik heb me zeker nog een uur niet lekker gevoelt :o

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:23

Ik werk bij een sauna, en ga er zelf ook regelmatig in.
Echt heerlijk!!! Ben blij dat ik deze baan heb ontdekt! :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:54

CM_ schreef:
Ik voel een meeting aankomen :D

(geintje :') )

_O-

Voor ik ziek werd, ging ik op donderdagavond na het sporten altijd met vriendlief even naar de sauna :P
Verder bezoeken wij 1 x per 3/4 maanden een welnesscentrum en maken er dan een heerlijk dagje uit van :D

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:49

ik ga regelmatig en sleep de kinders gewoon mee, zijn ze daar ook gelijk aan gewent :+ , ze zijn 9 en 10 en vinden het heerlijk. gewoon doen dus

putten daar ga ik het meest heen, lekker dichtbij

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:54

Het ultieme relaxen!
Wij gaan a.s. zaterdag na het werk lekker met 3 collega/vriendinnen naar de sauna. Trouwens lekker eten daar hoort er voor ons ook een beetje bij.
We hebben voor a.s. zaterdag een arrangement waar ook 25min. rugmassage bij in zit! Heeeerlijk :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 07:47

Ik wil graag eens met een vriendin gaan, maar er is niemand die daar voor open staat, wat ik natuurlijk ook wel kan begrijpen.

Maar jammer is het wel.

Ik wil wel eens alleen gaan, maar aan de andere kant ook weer niet..
Ik vind het toch een beetje een vreemde gedachte, een meisje van 19, in haar eentje, waar voor de rest bijna alleen maar oudere mensen lopen..

Of maak ik me druk om niets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:06

@ Ragnaaa: Je maakt je druk om niets ;) Ik had dat idee ook altijd.
Tot ik deze zomer op vakantie was in Twente en gewoon heel dapper alleen naar de sauna ben gegaan. Toen viel het me pas op hoeveel mensen er alleen naar de sauna gaan! :j Echt nog best wel veel. Niets geks dus en kan je zeker doen.

En ik vond het heeeerlijk trouwens! Kon precies doen wat ik wilde zonder rekening te hoeven houden met de wensen van anderen. Super dus en ik ga dat zeker nog een keer doen :j

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:07

Ik werk dus in een sauna. Maar zo raar is het niet als je alleen gaat ;)
Zie vaak zat jonge dames (en heren) alleen gaan.
Want ik weet niet naar welke sauna jij gaat? Maar bv sauna waar ik werk heb je alle leeftijden door elkaar! Dus niet alleen oudere mensen.

Maar het is aan te raden om ook ff alleen te gaan, in het begin is het sowieso iet wat wennen, maar ik persoonlijk vind het heerlijk om alleen te gaan (Komt ook doordat ik niemand meekrijg, alleen collega's en heb niet elke keer zin om met hun te gaan :') )

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 14:35

Misschien moet ik de stap ook maar gewoon wagen.
Wat heb ik immers te verliezen?

Maar het punt is, ik heb er nog nooit (serieus!) een meisje gezien van mijn leeftijd die daar in haar eentje kwam.

En bij de sauna waar ik ga, zit er nog wel eens bepaalde mannen die alles doen om je aandacht maar te krijgen; hetzij positief, hetzij negatief.

En daar zit ik dus écht niet op te wachten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:47

Ik ben vroeger heel erg gepest omdat ik dik was en ben daar behoorlijk onzeker over mijn figuur door geworden (inmiddels wel 20 kilo afgevallen en een gezond gewicht, maar die onzekerheid is natuurlijk niet zomaar weg :) ) en durfde dus ook nooit naar de sauna :n Tot ik een keer met mijn nicht naar de sportschool was, niemand die ik daar kende én er was een sauna. Wilde er absoluut niet in :n maar tóch ff binnen kijken en wát een rust! Uiteindelijk tóch moed verzameld en in de blote billen in de sauna gaan zitten :)) Vond het toch wel erg lekker :j En nu laatst met een vriendin naar de sauna geweest en echt onwijs genoten de hele dag :D En doordat het daar heel gewoon is om in je blote bips rond te lopen ging die onzekerheid ook snel weg :j ook nog gezellig zitten kletsen met mensen daar enzo heel relaxed sfeertje en niemand die elkaar gek aankijkt ofzo :) Ga het zeker vaker doen :j (maar dan niet hier op 't eiland, want hoef niet allemaal bekenden tegen te komen :)) ) ( ik ben trouwens 20 :) )

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:58

Oh ik zou zo graag een keer naar de sauna willen! zo'n hele dag.. lijkt me super!
Ik durf het alleen echt niet, niet dat ik onzeker ben over mn lichaam ofzo.. maar gewoon iets houd me tegen!
Maar bestaan er ook vrouwenavonden ja? (dat las ik net ergens :P)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:02

Ook hier een sauna liefhebster :D
Vind t echt heerlijk! Kom dan ook echt helemaal tot rust :)
Ik ging altijd het liefst naar het Elysium, maar die wordt steeds commercieler, dat vind ik wel wat minder..

En CM_ meeting? Kom maar op hoor :D

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:28

Héérlijk! Vooral de kruidenbaden :+:

Ik ga altijd naar sauna Ridderode in Santpoort of sauna van Egmond in Haarlem! Beide aanraders :j

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:14

Ragnaaa schreef:
Misschien moet ik de stap ook maar gewoon wagen.
Wat heb ik immers te verliezen?

Maar het punt is, ik heb er nog nooit (serieus!) een meisje gezien van mijn leeftijd die daar in haar eentje kwam.

En bij de sauna waar ik ga, zit er nog wel eens bepaalde mannen die alles doen om je aandacht maar te krijgen; hetzij positief, hetzij negatief.

En daar zit ik dus écht niet op te wachten.

Daar moet je melding bij maken bij de receptie. Moet je bij ons namelijk altijd doen! Dan krijgen ze een waarschuwing, en als ze nog doorgaan, dan worden ze eruit gezet :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:07

Toen ik nog in NL woonde vond ik het ook heerlijk! Een dagje genieten, lekker eten en ´s avonds thuis als een roosje slapen. Vaak nam ik dan arrangement met een massage en lunch buffet erbij.

Als ik ging ging ik met mijn vriend of een vriending

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:19

Ik vind het ook echt heerlijk
Ik ga altijd samen met mijn ouders, toen ik ziek was ging ik bijna elke maand wel een keer(3 maanden lang).
De vorige keer ben ik alleen bijna flauwgevallen, de aufguss(geen idee hoe het in het nederlands heet) was voor mij toch net iets te heet.
Gelukkig ben ik toen heel goed geholpen, er kwam meteen iemand (die was toevallig iemand aan het scholen) aan die ijs op mijn voeten heeft gelegd.
Toen het nog niet beter ging moest ik gaan liggen en heeft hij mijn benen gekoeld totdat ik me beter voelde.
Eigenlijk moest ik daarna een glas appelsap drinken, maar dat mag ik ivm een dieet evm spastische darm niet hebben.
Ik moest van hun dan wel meteen erna gaan eten en veel water drinken.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 09:49

Ik ga zometeen! *\o/*

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 10:27

Naar welke sauna ga je? :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 10:32

Dennenmarken, in Roermond.

Weet niet of je die kent?

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 11:02

Nee komt me niet bekend voor :P
Dacht die gaat in Veenendaal naar de sauna, was leuk geweest :D :P

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 11:05

Ik vind het wel heerlijk om naar een kuuroord oid te gaan, met lekkere bubbelbaden en massages enzo. Maar de sauna zelf vind ik altijd wat minder, vind het echt veel te warm. Dus dat stukje sla ik meestal over.