Zal wel aan de leeftijdliggen!
Heb dan mazzel dat mijn ouders zo dol zijn op een sauna, we hebben er nu één thuis en moet toegeven: bést fijn!
Maar in Finlandis het toch wel het beste hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sunshine schreef:Pfff nee... ik ben samen met mijn vriend een keer gegaan, ik ging echt bijna van mijn stokje.
Ik kan er dus niet tegen...
Echt waar!!
) Iris82 schreef:sunshine schreef:Pfff nee... ik ben samen met mijn vriend een keer gegaan, ik ging echt bijna van mijn stokje.
Ik kan er dus niet tegen...
Iedereen kan 'er tegen'.Echt waar!!
Wrs heb je geen goede opbouw gedaan.
Ik had dat idee ook altijd.
Echt nog best wel veel. Niets geks dus en kan je zeker doen.

)
) en durfde dus ook nooit naar de sauna
Tot ik een keer met mijn nicht naar de sportschool was, niemand die ik daar kende én er was een sauna. Wilde er absoluut niet in
maar tóch ff binnen kijken en wát een rust! Uiteindelijk tóch moed verzameld en in de blote billen in de sauna gaan zitten
Vond het toch wel erg lekker
En nu laatst met een vriendin naar de sauna geweest en echt onwijs genoten de hele dag
En doordat het daar heel gewoon is om in je blote bips rond te lopen ging die onzekerheid ook snel weg
ook nog gezellig zitten kletsen met mensen daar enzo heel relaxed sfeertje en niemand die elkaar gek aankijkt ofzo
Ga het zeker vaker doen
(maar dan niet hier op 't eiland, want hoef niet allemaal bekenden tegen te komen
) ( ik ben trouwens 20
)
) 

Ragnaaa schreef:Misschien moet ik de stap ook maar gewoon wagen.
Wat heb ik immers te verliezen?
Maar het punt is, ik heb er nog nooit (serieus!) een meisje gezien van mijn leeftijd die daar in haar eentje kwam.
En bij de sauna waar ik ga, zit er nog wel eens bepaalde mannen die alles doen om je aandacht maar te krijgen; hetzij positief, hetzij negatief.
En daar zit ik dus écht niet op te wachten.