lage bloeddruk, bleek tandvlees, duizelig.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: lage bloeddruk, bleek tandvlees, duizelig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:41

Misschien toch nog eens naar je huisdokter gaan, kan me vergissen maar je hebt toch al veel mensenwelzijn topics?

Verder is een goede tip een bloedonderzoek en dan aangepast vitamine slikken moest et nodig zijn.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:52

_Tara_ schreef:
Dat van die appelstroop schijnt nu niet meer zo te zijn trouwens... Vroeger maakten ze dat in ijzeren potten en dan kwam dat ijzer dus ook in die stroop.

Zit er nog steeds in :j
http://www.canisiusstroop.nl/vragen.php
Citaat:
Zijn stropen rijk aan ijzer?
Canisiusstroop bevat van nature ijzer, afkomstig uit de vruchten.

Rinse Appelstroop bevat 9,7 mg per 100 gram stroop, dit is 69% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
Peren Appelstroop bevat 6 mg per 100 gram stroop, dit is 43% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:58

Ik heb ook altijd al een lage bloeddruk gehad.. Soms erger dan andere keren.. Laatste weken weer een paar keer flauwgevallen..
Het advies van mij HA was om pieksporten te gaan doen, waar je dus echt even je bloeddruk opjaagt.. Als je dat vaak doet/volhoudt, zei ze, zou het beter worden.. Daarnaast heel goed eten. Liefst op vaste tijden, veel drinken en zorgen dat je je vitamines en mineralen goed binnenkrijgt... Ik heb een tijdje van die vieze pillen gehad, daar ben ik gelukkig vanaf, en voor/tijdens sporten maak ik ook altijd 0,75 l of een liter isostar.. Moet zeggen dat ik daar altijd wel wat van opknap :j

Ik sport niet zo heel veel.. 1 avond in de week een uur bodycombat en daarna 1,5/2 uur fitness. In de zomer doe ik wel vaker lange afstanden met de skates. Paardrijden mocht ik niet bij pieksporten zetten, maar fitness wel.. :) Hardlopen/wielrennen keurde ze toen ook goed.

Kortom, vaste tijden eten, goed en uitgebalanceerd.. Goed drinken en sporten is wat voor mij redelijk helpt... Heb nog steeds zo mijn weken dat ik toch regelmatig nog flauwval eigenlijk.. Daar ben ik nog niet helemaal over uit :=