Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar ik zie echt geen nadelen
Heb nog wel meer vriendinnen die echt heel gelukkig zijn met de prikpil
xDramaQueen schreef:Ik slik echt al járen microgynon oid, en ik wil er dolgraag mee stoppen, ik wil denk ik een spiraaltje, maar de prikpil staat me ook wel aan, echter heb ik al een geprobeerd te stoppen alleen had het gevoel dat ik echt 4000x zo knorriger was
)
zweetvos schreef:Zijn er mensen die na het plaatsen van een mirena (hormoon) spiraaltje ook depri-achtig zijn?
Ik kan echt niet tegen de pil. Nuvaring gaat wel goed.
Wil over op t spiraaltje maar als er m (grote) kans is dat ik daar weer zo niet-te-genieten van word natuurlijk niet..
Wel twee dinnetjes die zo door de Mirena zwanger zijn geworden, resultaten zijn nu beide 2 jaar oud
Al schijnt de Mirena toch een betrouwbare spiraal te zijn
verootjoo schreef:eridinges schreef:Ik slik nu weer de stediril en heb weer dezelfde klachten ben al sinds ik met deze pil en hiervoor microginon niet meer mezelf, ik ben continue moe en heb stemmingwisselingen en nog gekker kan echt niet aan seks denken.
Dan is ie iig wel veilig![]()
, maar als ik ermee stop moeten we rotcondooms gebruiken want manlief is namelijk alergisch voor rubber...zweetvos schreef:Zijn er mensen die na het plaatsen van een mirena (hormoon) spiraaltje ook depri-achtig zijn?
Ik kan echt niet tegen de pil. Nuvaring gaat wel goed.
Wil over op t spiraaltje maar als er m (grote) kans is dat ik daar weer zo niet-te-genieten van word natuurlijk niet..
eridinges schreef:Ik slik nu weer de stediril en heb weer dezelfde klachten ben al sinds ik met deze pil en hiervoor microginon niet meer mezelf, ik ben continue moe en heb stemmingwisselingen en nog gekker kan echt niet aan seks denken.
[/quote]
, maar als ik ermee stop moeten we rotcondooms gebruiken want manlief is namelijk alergisch voor rubber...