Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uthrick schreef:PineApple schreef:ik nies ook gezellig mee.
Ben weer eens gruwelijk verkouden, de nachten zijn het ergst! Ik ben echt zo blij met mijn verstelbaar bed, dan kan ik tenminste mijn hoofdeinde omhoog zetten...
Ik ben allemachtig blij met de Otrivin Menthol neusspray! Heb er standaard een (onaangebroken) verpakking in huis want mijn angst is toch wel op zondag verkouden te worden en nergens zo'n spray kunnen kopen. Ik stik nl bijna écht als ik goed verkouden ben, vooral 's nachts. Maar nu met de spray hoef ik maar 1 keer in de 2 a 3 uur te sprayen en ik krijg weer lucht!

ju1982 schreef:Blij dat je niet via de computer besmet kan worden
PineApple schreef:Misschien een idee om die ook eens te gaan halen dan. Ik heb toco tholin op mijn kussen gedruppeld, werkt ook super![]()
Als mijn neus echt heel erg dicht zit, beetje van dat spul op een zakdoek en snuiven maar. Je neus plopt van zelf open
) en als ik dan even met mijn hoofd achterover blijf, voel ik het gewoon "open knappen" en krijg weer lucht!
(beterschap!
)
Het voelt alsof er een heel stofnest in je neus zit waardoor je moet gaan niezen. En mijn keel voelt als schuurpapier
pluklief schreef:Helaas ik ben ook geveild door een virus, zit nu ziek thuis.
Ik heb keelpijn, echt zo erg heb ik het nog nooit gehad en de hele dag door. Verder hoofdpijn, alles zit verstopt, oorpijn, suizende oren, gister avond buikpijn, spierpijn en koorts.
Beterschap! 
)

Uthrick schreef:pluklief schreef:Helaas ik ben ook geveild door een virus, zit nu ziek thuis.
Ik heb keelpijn, echt zo erg heb ik het nog nooit gehad en de hele dag door. Verder hoofdpijn, alles zit verstopt, oorpijn, suizende oren, gister avond buikpijn, spierpijn en koorts.
Weet je.... Dat noemen ze: ******Tromgeroffel****** De (Mexicaanse) Griep![]()
Beterschap!