Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ik heb nu heel weinig bloedverlies, meestal ben ik echt maximaal 5 dagen ongesteld, zonder buikpijn (misschien de 1e dag wat krampen) en heel ligt. Ik kom dan ook toe met "light days" tampons, heel fijn zoals het nu gaat. 
piewie schreef:Ik heb dit ook hoor, maar niet zo erg als jou. Wel heb ik het 2x erg hevig gehad. Toen ben ik ook naar de HA gegaan en moest ik urine laten opvangen daar en moest ik ook laten zien wat ik bedoelde.... Dus ben daar naar de WC gestuurd met een po. Mijn HA schrok wel en vond dit niet goed, bleek uit urineuitslag dat ik een verwaarloosde blaasontsteking erbij had, waar ik voor mijn menstruatie geen last van had gehad. Na die 2x nooit weer gehad. Kan de ook een blaasontsteking erbij zijn....

roxxxiejjj schreef:piewie schreef:Ik heb dit ook hoor, maar niet zo erg als jou. Wel heb ik het 2x erg hevig gehad. Toen ben ik ook naar de HA gegaan en moest ik urine laten opvangen daar en moest ik ook laten zien wat ik bedoelde.... Dus ben daar naar de WC gestuurd met een po. Mijn HA schrok wel en vond dit niet goed, bleek uit urineuitslag dat ik een verwaarloosde blaasontsteking erbij had, waar ik voor mijn menstruatie geen last van had gehad. Na die 2x nooit weer gehad. Kan de ook een blaasontsteking erbij zijn....
heb ook blaasontstekingen gehad, maar die verdwijnen toch gewoon na 3 weken? of je moet een kuurtje slikken
piewie schreef:roxxxiejjj schreef:
heb ook blaasontstekingen gehad, maar die verdwijnen toch gewoon na 3 weken? of je moet een kuurtje slikken
Ik heb een kuurtje moeten slikken omdat ie al verwaarloosd was
geerke schreef:meestal zijn veel stolsels het gevolg van vleesbomen(ik heb een hele boomgaard in mijn baarmoeder...4 stuks.)
Hoe oud ben je?
Gewoon even naar de huisarts,en een verwijsbrief vragen voor een echo....dan zien ze precies of er wat in de baarmoeder zit.
Verder wat ijzertabletten slikken.