Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SecretLIN schreef:daar benm ik dus zo bang voor dat de verdoving weer niet pakt.. ik weet dat ik even moet doorzetten maar de durf is een beetje weg na de laatste keren omdat die klote verdoving onder niet wil pakken op een of andere manier
heb alleens 1 verstandskies laten trekken daar heb ik ook niet veel last van gehad
.
SecretLIN schreef:oeh Zalina klinkt niet lekker zeg!
Momenteel heb ik totaal geen pijn alleen beetje irritant gevoel maarja heb 2 zakjes ibuprofen van 600 mg genomen.
Maar goed het weghalen of uhm hoe noem je het de wortelkanaalbehandeling zelf heb je niets van gevoeld?
Zijn er overigens meer mensen bij wie de verdoving soms niet werkt?
Zahlina schreef:Brrr kippevel acuut weer op mijn armen toen ik de titel van dit topic zag.
Ik heb deze week mijn aller eerste wortelkanaalbehandeling gehad, nouja het begin is gemaakt..
Vorige week donderdag kreeg ik kiespijn maar had de week daarop toch controle dus besloten dat ik het wel ff kon uitzingen.
Het weekend over en steeds meer kiespijn, dinsdag eindelijk de moed om de tandarts te bellen, kon natuurlijk gelijk langs komen.. grrr...
Mijn kies behandelt (heel goed verdooft), noodvullig en daarna weer naar huis gegaan en 6 okt mag ik weer terugkomen, dacht ik ff makkelijk geholpen te zijn zonder dat het echt pijn deed.
Totdat de verdoving was uitgewerkt en de pijn van de dagen ervoor echt verbleekte bij de pijn die ik voelde.
Ben dus ook maar heel creatief cocktails gaan maken met verschillende pijnstillers 4x daags 8 pillen om maar een beetje minder pijn te hebben.
Ondertussen begon de onderkant van mijn kaak helemaal op te zetten en deed mijn hele linkerkant van mijn gezicht echt heel veel pijn, slikken lukte ook echt niet meer.
Woensdagmorgen gelijk weer gebelt en antibiotica gekregen, kreeg geen pijnstillers mee dus weer cocktailen met pijnstillers (gooide er 4 verschillende soorten in).
Ondertussen vanaf dinsdag niet gegeten.
Donderdag werd het nog erger en heb ik echt een dik uur zitten huilen van de pijn en de honger, heb daarna maar eens echt goede pijnstillers geregeld via via![]()
s' avonds hield ik het echt niet meer en de nood tandarts gebeld, keuze was of nog ff doorbijten (en de antibiotica omhoog gooien) of de kies trekken wat ik dus echt niet zag zitten.
Gelukkig is de antibiotica nu echt aan het werken, mijn kaak zeurt nog wel maar hier lach ik om na de afgelopen dagen.
SecretLIN schreef:oeh Zalina klinkt niet lekker zeg!
Momenteel heb ik totaal geen pijn alleen beetje irritant gevoel maarja heb 2 zakjes ibuprofen van 600 mg genomen.
Maar goed het weghalen of uhm hoe noem je het de wortelkanaalbehandeling zelf heb je niets van gevoeld?
Zijn er overigens meer mensen bij wie de verdoving soms niet werkt?
Arabesk schreef:Ach met het trekken van een verstandskies sta je binnen 10 min. weer lachend buiten. Ik ben ook héél bang en kan niet zonder alprozalammetje naar dit soort behandelingen.
mét ben ik een stuk rustiger
moet ik eind oktober voor terug. Ik heb nu al een week onwijs veel last met eten/drinken en koud/warm, dan verga ik echt van de pijn. Is echt zo'n rotpijn.
)