Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bekertje water, pilletje dr in en hij lost meteen op. Heerlijk citroensmaakje zit er aan. verootjoo schreef:Hannah_Menno schreef:
Toch ook tegen pijn?Ik slik ze voor mijn hernia...
Edit:
T werkt wel tegen pijn. Maar een hernia is toch wel iets anders dan hoofdpijn heDaar zit wel degelijk een ontstekingsreactie bij, bij hoofdpijn niet.

Veerle90 schreef:Euhm ibuprofen is slechter dan paracetomol voor als je hoofdpijn hebt
Wat mijn moeder vroeger wel eens deed voor mij geloof ik was op een eetlepel een paracetamol met een beetje water en flink wat suiker dan kun je hem zo wegeten zeg maar...
en daarna flink wat water drinken
haha, maar die zijn wel lekker hoor
Sandeman schreef:Ibuprofen wordt wel vaker tegen hoofdpijn genomen. Vooral als het voortkomt uit spannings hoofdpijn en stijve nek.
Er zijn mensen waarbij paracetamol niet goed werkt.
Ibuprofen kan maagklachten geven als je daar gevoelig voor bent. Altijd even goed de bijsluiter lezen.
Veerle90 schreef:Euhm ibuprofen is slechter dan paracetomol voor als je hoofdpijn hebt
Wat mijn moeder vroeger wel eens deed voor mij geloof ik was op een eetlepel een paracetamol met een beetje water en flink wat suiker dan kun je hem zo wegeten zeg maar...
en daarna flink wat water drinken