Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apacheshadow schreef:Waar vrouwen die ook van krijgen is te korte truitjes,jassen enz
Op de plekken die bloot zijn en waar dus (vooral in winter en herfst dus las het wat kouder is) de wind en kou op komt.
Op deze plekken maakt het lichaam extra vet aan om zo je lichaam te beschermen tegen de kou

zodiacje schreef:Hij vind dat vrouwelijk en zo zijn er vast veel meer mannen!
Ook is het voor mij heel moeilijk broeken te vinden, kom bijna alleen maar heupbroeken tegen tegenwoordig. Faux schreef:Minder strakke broeken dragen.
Met een PASSENDE broek vallen ze heus niet zo hard op (vaak krijgen meiden ze trouwens pas als ze een '2-maten-te-kleine-broek' aantrekken), je krijgt er gewoon een iets ronder vormpje van -> wat de meeste mannen trouwens verkiezen boven het type rietstengel. 

Miska schreef:Tja, das heel vervelend voor je, maar daar kan ik verder niks aan doen.
Het is niet mijn bedoeling om iemand moedwillig te kwetsen.
En een beetje humor houdt het luchtig, je kunt jezelf alles wel zwaar aan rekenen en overal een probleem van maken, maar dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Lighten up!
Wees blij dat je nu je problematiek onder controle hebt en dankbaar voor het leven wat je mag aanschouwen, want het is veel te mooi om er zo negatief naar te kijken.