Snurkende vriend, grrr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sonjabelgium

Re: Snurkende vriend, grrr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:02

Ik schop die van mij maar die knort zo weer verder :roll: :( Errug frustri, lig je daar naar je gevoel uren naar een varken te luisteren :x :O :n ... Zet ik de tv op op standje "net niet helemaal stil" word ie wakker van om te zeuren van het "kabaal" terwijl de buren tegenwoordig hun raam dicht hebben om te slapen en dat zal wel niet zijn omdat het al te koud is nu := :x :oo :+ Zelfs mijn oudste die aan de andere kant van het huis slapen worden er soms wakker van :=

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 14:14

Bedankt voor jullie reacties. :D
Denk dat ik sowieso maar oordopjes ga halen, en ik heb iets gehoord van een (mond?)spray die best zou werken.
Ik heb hier zo'n breathe right strip liggen die ze toen in zo'n proefverpakking stuurden, dus die gaan we vanavond maar proberen.
Eerder in slaap vallen gaat dus niet lukken, hij slaapt binnen 'n minuut, ik heb wel wat langer nodig.

Ik hou jullie op de hoogte, ga gewoon flink experimenteren in de hoop dat ik eens 'n nacht lekker kan slapen, in bed wel te verstaan. :+

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:01

ik wens je veel succes .

en hopenlijk snel weer lekker slapen , zonder een zaag naast je

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:42

Ooooh dat is zo irritant! Ik weet er alles van, lijkt wel of alle mannen snurken ofzo :P
Maar op de zij duwen is het enige wat ik doe, en maar hopen dat ik in slaap kan vallen.. :roll: Misschien zijn die oordoppen geen slecht idee. :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:46

ik slaap ook elke nacht met oordoppen, want ik heb ook zo'n zagende man :(
en ik moet zeggen dat ik alles hoor, behalve het snurken. dus ook de wekker :D

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:55

Hier nog een slachtoffer van een snurkend monster. Bij mijn man valt het op dat hij erger snurkt als hij erg moe is. Gelukkig is hij goed afgericht en hoef ik hem maar een paar keer te porren (lees 1x porren en daarna iets hardhandigere acties :Y) ) en hij draait op zijn zij en blijft dan zo liggen. Al vermeld hij er wel altijd bij dat hij niet lag te snurken omdat hij nog niet sliep :+

Helpt het niet om een kussen achter zijn rug te stoppen zodra hij op zijn zij ligt zodat hij niet terug kan draaien?

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:57

_San87_ schreef:
Zoals hier vaker word gezegd, zoek een medische oplossing. Bestreid de symptomen niet, maar de oorzaak.

Mijn man slaapt sinds 2 jaar met een c-pap met full face masker.....snurken kan namelijk ontaarden in apneu...en geloof me, daar wordt je niet blij van......

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:00

hee,

mijn vriend snurkt ook zo heerlijk eerder slapen lukt bij mij ook niet als zijn ogen dicht zijn slaapt hij meteen, ik doe van de kneetbare oordopjes in maar altijd maar 1tje voor mijn wekker te horen,als ik dus op mijn linkeroor ligt doe ik het oordopje in mijn rechter oor dat helpt wel en ik hoor nog steeds mijn wekker

veel succes:P

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:26

woofie schreef:
_San87_ schreef:
Zoals hier vaker word gezegd, zoek een medische oplossing. Bestreid de symptomen niet, maar de oorzaak.

Mijn man slaapt sinds 2 jaar met een c-pap met full face masker.....snurken kan namelijk ontaarden in apneu...en geloof me, daar wordt je niet blij van......

dat is nogal wat, heeft dat een medische reden?

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:56

Hier nog een vriendlief die ook heftig snurkt -O-

Heb er gelukkig zelf niet heftig veel last van, maar in de omgeving hier wel :P haha.
Mijn ouders hebben toen wel gehad dat ze er wakker van worden. Ook slaapt mijn vriend heel snel, dus fijn een filmpje kijken terwijl hij ligt te slapen kan dus echt niet want hij komt gewoon boven het geluid van de televisie uit! Ook heel vervelend.

Wat bij mijn vriend helpt is om hem over zijn arm te kriebelen :+ haha heel stom maar goed, het helpt bij hem echt :D
Het voordeel bij mij is als ik dan rustig aan het kriebelen ben over zijn arm val ik vanzelf in slaap :D
Ideaal dus haha.
Heb zelfs nog een periode gehad dat ik niet kon slapen voordat hij begon met snurken. Best bizar, ik sliep dus echt niet eerder voordat meneer heftige bomen aan het omzagen was :+
Maar dat is nu gelukkig niet meer zo.

Heb er zelf af en toe nog last van als hij snurkt, en als ik er dan eenmaal wakker van lig, kan ik dus ook niet meer slapen. Dus ben wel benieuwd wat er verder voor opties zijn haha.

not2miss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:29

Mijn vader is de koning van 't snurken :P Niks helpt.. En je 't 'm zegt, zegt ie gewoon doodleuk dat 't m'n mams is die zo snurkt.. Wat ook zo erg is is een vriend die hele verhalen vertelt als ie slaapt.. En als je dan wat terug zegt, krijg je de raarste antwoorden :P

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:33

hier nog een slachtoffer
Echt eens lees je in de krant:

Vrouw vermoord snurkende man

Wat ik ook doe, porren, duwen, op zijn zij laten liggen. Niks, en dan ook niks helpt.
Soms ga ik van ellende maar op de logeerkame liggen. overings een heerlijk bed. En dan door de dichte deuren heen hoor ik hem snurken.

Heb ooit eens gekampeert en een tent verder lag een man ook hele bossen om te zagen. Teminste ik DACHT een man. Komen er 2 vrouwen uit. Dus ik, wie van jullie werkt er bij staatsbosbeheer. Eentje kleurde diep rood en de andere rende lachend weg

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:15

Zo'n spray heb ik er ook ingestopt bij mijn vriend, maar helaas....
Volgens mij is de enige oplossing langs de HA en operatief iets oplossen ofzo :D

Gelukkig snurkt die van mij niet heel vaak, maar met periodes, heel vreemd. In de vakantie was het zo vreselijk dat ik 1 nacht maar anderhalf uur heb kunnen slapen en de rest heb liggen wachten tot hij stopte. helaas was een tweede slaapkamer ook niet echt een optie voor 10 dagen lang....

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 12:01

Esmeralda schreef:
Heb ooit eens gekampeert en een tent verder lag een man ook hele bossen om te zagen. Teminste ik DACHT een man. Komen er 2 vrouwen uit. Dus ik, wie van jullie werkt er bij staatsbosbeheer. Eentje kleurde diep rood en de andere rende lachend weg

Hier moest ik toch wel even heel hard lachen. :D

Heb met oordopjes geslapen en word nu gelukkig niet meer wakker van z'n gesnurk, alleen in slaap vallen is nog dramatisch.
Maargoed ik was de laatste nacht zó moe van de slapeloze nacht ervoor dat ik vrij snel in slaap ben gevallen. :+

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:22

Ik heb ook slapeloze nachten door een snurkende metgezel...
Van alles geprobeerd en uiteindelijk ben ik toch maar aan de oordopjes gegaan.
Heb van die flexibele gele en die helpen goed.
Als hij eerder slaapt en hij snurkt hoor ik het nog wel, maar het geluid is minder sterk, waardoor ik toch goed kan slapen :j

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:20

met oordopjes ben ik bang dat ik de andere dingen niet hoor ( kids, wekker)

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:25

Wekker leg ik naast me op het nachtkastje en dan hoor ik hem gewoon :j

Verder denk ik wel dat je alles hoort, want ik kan gewoon nog TV kijken met oordopjes in dan hoor ik het geluid nog zachtjes :j

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:30

Oei een vriend die snurkt, erg vervelend. Die van mij doet dat gelukkig niet, maar hij is een fanatieke slaapwandelaar en praat daarbij ook nog s in z'n slaap -O-

Soms zorgt t wel voor hilarische situaties, maar t kan ook erg irritant zijn, aangezien hij vaak hard schreeuwt of heel boos op mij word als ik terugpraat tegen hem. Laatst nog... Hij zat rechtop in bed, was de muur aan het aftasten.. Ik vroeg wat hij aan t doen was, toen zei hij: ik moet weg hier! Ik zei dat ie moest gaan slapen, toen werd ie heel boos en begon ie: ik kan hier toch verd*mme niet gaan liggen met al die mensen! Dat kan ik toch niet maken! En ik zit hier in m'n boxer! (begon de dekens helemaal om zich heen te trekken). Dus ik deed de lamp aan, dan word ie wakker. Bleek dus dat hij had gedroomd dat er een receptie in mijn kamer aan de gang was en dat er allemaal mensen waren. En hij schaamde zich dood dat hij in z'n boxer daar zat... Hahaha :Y)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:38

Je kunt toch van dat spul krijgen, Silence ofzo? Zie je veel reclame van op tv.

Ik en mijn man snurken beiden, dus ik zal eens zien of ik het vanmiddag haal en dan maar kijken vanavond of het werkt.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:39

Mijn vriend snurkt bijna alleen als hij gedronken heeft.
En helemaal als hij dan op ze rug ligt.
Wat bij mij werkt
Hem een por geven en zeggen dat hij op ze zij moet gaan liggen en dan zelf heel snel in slaap vallen.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 11:17

Diablo schreef:
Je kunt toch van dat spul krijgen, Silence ofzo? Zie je veel reclame van op tv.

Ik en mijn man snurken beiden, dus ik zal eens zien of ik het vanmiddag haal en dan maar kijken vanavond of het werkt.

Er zijn heel veel dingen op de markt natuurlijk, hier heb ik nog niet van gehoord.
Laat maar even weten of 't werkt. ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:32

Helaas Gimli, silence werkt niet ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:35

Als het te gortig word, mag hij mooi op zolder door ronken :j
Daar mag hij al het oerwoud mooi platzagen :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:37

Esmeralda schreef:
met oordopjes ben ik bang dat ik de andere dingen niet hoor ( kids, wekker)

ik heb oordopjes die Sleepsoft (van Alpine) heten en werken goed :) Zijn erop gemaakt dat je wel hogere geluiden hoort zeg maar zoals kinderen. (ik hoorde mijn neefje heel zacht huilen op zolder, terwijl ik de oordoppen in had. ) Ik kan er namelijk ook gewoon een gesprek hebben, met oordoppen in :P

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:38

Welshcobfan schreef:
Als het te gortig word, mag hij mooi op zolder door ronken :j
Daar mag hij al het oerwoud mooi platzagen :j

zow jij denkt ook niet aan mileu hahaha