Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar die zijn eigenlijk niet zichtbaar
Caprice_ schreef:Barmat, ik had al een keer eerder zoiets gehoord maar ik geloofde het niet zo. Maar jou resultaten waren dus heel goed, misschien moet ik dat maar eerst proberen, dàt kost geen geld.
Lara_Silver, ik ben al een paar keer bij de huisarts en dermatoloog geweest. Ik kreeg toen antibioticum voor de pukkels maar verder deden ze niks. Mijn huid glìmt aan het einde van de dag zo erg en ik heb me hoofd vol meeeters en ze zeiden dat ze helemaal niks konden zien. Aan die mensen heb ik dus ook niks, misschien ene keer tijd voor een second opinion?

Heel erg last van kleine puistjes op m'n kin en rond m'n neus, gaat allemaal weg als ik dit spul (let wel: consequent) smeer.
Nou dat was geen succes
) en een hydraterende en verzorgende dag&nacht creme van Tyro.
.
Irma_Maandag schreef:Bij mij hielp het geen ene zier...... maarja, mijn huid is ook een lastige..... ben er nu eindelijk mee naar de HA geweest om ècht beleid te maken. Momenteel dmv Ab-kuur.... het resultaat moeten we nog zien.
Clinique en Dr. ven der Hoog zijn iig beter dan Vichy, als je het mij vraagt!

Sassieja schreef:Ninx; Werkt het echt zó goed?
M_ariskaa schreef:Irma_Maandag schreef:Bij mij hielp het geen ene zier...... maarja, mijn huid is ook een lastige..... ben er nu eindelijk mee naar de HA geweest om ècht beleid te maken. Momenteel dmv Ab-kuur.... het resultaat moeten we nog zien.
Clinique en Dr. ven der Hoog zijn iig beter dan Vichy, als je het mij vraagt!
Bij mij helpen al die middeltjes ook niet, en ook naar de HA geweest, zelf dat heeft niet gewerkt.
Tsja, ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet gebruiken.
Huisarts vind ik dan weer wat te veel van het goede, zo erg is het niet. Jaimyliefje schreef:@ ninx, werkt jouw product tegen AL deze dingen, en heb je dat ook van anderen gehoord?