liposculpture........ wie nog meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:14

Das toch wel fijn om te weten dat het daar niet meer terug komt, dan zou ik het in de toekomst ook kunnen overwegen, als die prins op het witte paard is langs gekomen met z'n kar vol geld. :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:56

Goh wat dapper dat je dit hebt laten doen! Er ligt denk ik toch nog heel veel kritiek op, niet laten snijden in een gezond lichaam enzo. Tenminste, iemand in mijn omgeving wil een borstvergroting omdat ze nooit veel heeft gehad en ze zich hier niet prettig bij voelt. Nou sommige mensen gaan toch tekeer als ze dat horen, ongelovelijk. Ik vind het dan ook echt knap dat je echt voor jezelf kiest en dit gewoon laat doen, omdat jij er zelf niet tevreden mee bent.

Ben benieuwd naar het resultaat!!

KiWiKo

Re: liposculpture........ wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 13:21

ach, ze bekritiseren maar een eind weg :D :D

ik ben ook ernstig benieuwd naar hoe het er over twee weken uitziet :):)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:38

Ben je het weekend een beetje doorgekomen KiWiKo? En zie je al verbetering of heb je nog veel zwelling?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:43

Wanneer is er nou resultaat,dus wanneer kan je zeggen dit is mijn nieuwe figuur en zo blijft het?

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:10

Ik vind het heel stoer van je. Zou ook wel willen! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:49

Ik heb je gePBt met foto's! Ik heb 2 weken geleden een liposculpture aan de bovenbenen laten doen, zowel binnen als buitenkant.

Pijn viel reuze mee, ik moest (nu nog steeds) zo'n strakke broek dragen en je voelt je bont en blauw maar verder heb ik niet echt veel pijn gehad.

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 06:46

Wat ben ik jaloers!! :D , niet op het ongemak, maar dat je het gewoon gedaan hebt, vet weghalen op de probleemzone (toevallig ook mijn probleem, na de zwangerschap bleef ik uitzien als 6 mnd zwanger, ongeacht of ik afval...) Zal ook wel een bult geld kosten.... (en na de adoptie van onze jongste (4 weken geleden) is het potje ernstig leeg..)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 09:11

sorrie dames, was even een week boktaf :)

Tis nu nog wel wat gezwollen....... maar het valt allemaal echt reuze mee :)

Jouw benen zijn echt mooi geworden Suzanne!!! SUPER!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:37

zie je al verschil ? en hoe is het met de pijn ?

Stoer van je !

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:00

Mijn moeder heeft vet weg laten zuigen op haar buik en hij had gezegd dat het niet terug zou komen, maar na een paar jaar kwam het toch weer terug..
Iemand die we kennen heeft het vier keer laten doen en dat is ook niet te zien.

dus hoop echt dat het bij jou wel weg blijft.
succes en hoop dat je te vrede bent!

vlooiebaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:15

Jaaaa,

Ik heb het eind Mei laten doen,het zelfde als jou plus ietsje uit mijn (zadeltassen).
Bij mij is ruim een liter weg gehaald,dit is in gewicht maar 500 gram,je moet dit dus niet doen om af te vallen.
Ik voelde mij de eerste dagen super,ben zelfs uitgebreid gaan winkelen de volgende dag.
De dag daarna ben ik naar huis gevlogen,(ik was in Florida).
Pas na 3 dagen begon ik me echt redelijk beurs te voelen,dit heeft een paar dagen geduurd.
Na 2 weken een weekend gaan snowboarden en dit ging redelijk maar was nog wel gevoelig.
Bij mij heeft het er echt nog een tijd als een vulkaanlandschap uitgezien en de ene dag is het nog wat dikker dan het andere.
Maar ze zeggen dat het 6 mnd tot een jaar duurt voor dat je het uiteindelijke resultaat ziet.
Nu ben ik redelijk tevreden, maar ik hoop dat het nog iets slinkt.
Maar wat ik heel veel gehoord heb is dat je echt geduld moet hebben.

Helaas vertellen de meeste doktoren dat het vet altijd weg blijft,maar dit vertellen ze alleen maar om hun eigen kas te spekken.

Het vet blijft niet weg, je kan dus niet onbeperkt eten.
Je moet dus altijd op je eten blijven letten.(gezond en voldoende bewegen)
Het vet zal zich op andere plaatsen ophopen,en ook op de plaats waar het is weggezogen komt het weer terug.
De arts mag namelijk nooit alle cellen weghalen,de 10 procent die blijft zitten kan zich gewoon weer uitzetten.

Ook is het verstandig om lymfe drainage te doen,hier door voert je lichaam het vocht beter af.

Zie het dan ook als een quick fix en het resultaat als motivatie.

Ik heb deze info van mijn arts gekregen,dit is tevens een goede vriend van mij.

Sterkte voor nu.

Groetjes

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 06:23

senks!! :D :D

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:03

Dat dacht ik dus al. Leek me dus vrij onmogelijk dat het vet permanent weg blijft. Maar kan me wel voorstellen dat het resultaat blijvend is, als je ook blijvend op je beweging en voeding blijft letten. Ik denk ik dat ik het toch echt bij het laatste houdt, zo'n lipo lijkt me echt niks!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:12

Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen. En echt NOOOOOOOIT MEER!!!
Wat heb ik een pijn gehad zeg. Tijdens ingreep zelf viel het nog mee (tot ze bij je ribben komen…dan gil je het uit) maar de napijn was gigantisch. Alsof ik door een trekker overreden was. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel ongemak en pijn gehad als de 2 weken die erop volgden. Ik was over mijn hele bovenlijf echt bont en blauw en kon amper een beha dragen want ook mijn borsten waren aan de zijkanten helemaal beurs. Ik kwam huilend van de bank af of mijn bed uit en moest mezelf tot lopen dwingen (kans op trombose). Wat een Hel was het!

In de jaren erna heb ik wel wat gejojo gehad in gewicht maar het blijft knokken tegen het vet; hoe je het ook wendt of keert.
Nu is het weer weg maar er heeft echt wel weer vet gezeten op de plaatsen waar het bij mij verwijderd was en boven mijn navel zit nu een eeuwige ‘bult’ dat ik voor die tijd nooit had…

Nee, echt nooit meer, vréselijke ervaring. Geen blijvend resultaat zodra je het zelf maar iets laat verslonsen (sporten!!!, speciale oefeningen, vet eten etc.). Mijn lijf ziet er nu beter uit dan een paar jaar geleden na de ingreep.

JIj hebt het zo te lezen op minder plekken gehad…wees blij hahaha!!! Sterkte met je herstel enne…volhouden hoor!!!