Pilipa, wat fijn dat de les goed ging, hoe is het met jou en op je werk, al wat verbetering?
Petulan, is de soep gelukt? Nog iets over je stage gehoord?
Angela, wat fijn weer positieve berichten van je, had nog aan je gedacht. Wandelen en afvallen gaat je goed af! Wat doet ze met zo'n reading? Ik heb ook een kat die niet helemaal zindelijk is dus misschien is het iets? Wat is het 'probleem' van jou kat? Succes dinsdag bij de psych. hoop dat ze jullie kan helpen. Wat een goed teken dat je alweer aan de toekomst/werk denkt, zo ga je steeds vooruit. Leg de lat niet te hoog, het komt zoals het komt.
Hier gaat het wel, was een vermoeiende maar wel leuke dag. We hebben hotstone massage gehad, wat erg lekker was, lichaamspakking, nog diverse massages en heerlijke lunch. Was wel een lange dag vanmorgen om 7.30uur vertrokken en om 19 uur weer terug thuis, we zijn aansluitend uiteten geweest om de dag af te sluiten. Voelde me niet altijd even op mn gemak maar buiten een beetje pijn op de borst is alles goed gegaan, soms was ik echt ontspannen. Ben ook wel moe nu.
Mn vriend komt woensdag over een week thuis