Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben het nog meer gaan waarderen sinds me ongeluk

Pollewoppy schreef:Het blijft natuurlijk je zwakke plek en dat maakt je voorzichtiger / angstiger. Op zich wel heel logsch alleen wel vervelend.
Fijn dat je het nog meer bent gaan waarderen. Dan kun je nog meer genieten van je hobby!
MyWishMax schreef:Pollewoppy schreef:Het blijft natuurlijk je zwakke plek en dat maakt je voorzichtiger / angstiger. Op zich wel heel logsch alleen wel vervelend.
Fijn dat je het nog meer bent gaan waarderen. Dan kun je nog meer genieten van je hobby!
De artsen zeiden juist tegen mijn moeder dat het bijna niet gebeurt dat je dezelfde wervel weer breekt. Is echt zeldzaam, dus is niet je zwakke plek
waar ik 2 weken mee plat moest, maar mocht daarmee geen tv kijken niet lezen en niet achter de computer. Ik heb me zo erg verveeld! Ook had ik een scheurtje in die spier in mn enkel. De dokters dachten ook dat ik een whiplash had, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Veel beterschap gewenst iig!
Omdat ik er op 1 juni ben afgevallen, ben ik (behalve die drie ochtendjes) de hele zomer thuis geweest. Omdat ik plat op mijn rug moest liggen, heb ik heel veel op mijn ligbedje in de tuin gelegen. Enige is dat het een onwijs verschil is met mijn achterkant, ziet er een beetje vreemd uit hihi (ik mocht niet op mijn buik liggen)