Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiNdA1986 schreef:Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.
Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?
Yvonniej schreef:LiNdA1986 schreef:Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.
Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?
wat een eikel. Als mijne dat durfde te zeggen, dan ruilde ik hem gelijk om voor een beter exemplaar
verootjoo schreef:Sorry hoor... het is geen broek die je terugbrengt naar de winkel omdat je hem toch niet mooi vind![]()
En als mn vriend dat zou zeggen, zou ik het expres niet doen![]()
En je onzekerheid verdwijnt niet door grotere borsten, die zit in jezelf

alissaaa schreef:ik heb ook ff gespiekt en ik vind jou ook een héééél mooi meisje!!

LiNdA1986 schreef:Bedankt voor jullie reacties, zijn echt lief en ik heb er wel wat aan.
Onzekerheid is zo moeilijk en ik wil het zeker niet als het met zoiets niet weggaat.
Ik snap niet waarom mijn vriend zoiets zegt, maar denk dat ik eerst met hem moet gaan praten.
Mijn reactie zou zijn; Prima, ik laat mijn borsten vergroten als jij je pikkie 3 maten laat vergroten. Misschien ga ik dan eindelijk wat voelen en ook genieten van de waardeloze seks die je me geeft. 
Nikka schreef:LiNdA1986 schreef:en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne
Dat hij dat überhaupt durft te zeggen.
Guernica schreef:Die heisa snap ik dan weer niet. Als hij tegen je liegt is het niet goed, maar als hij eerlijk is ook niet.
Jij vind dingen aan hem ook minder mooi lijkt mij, als je een hele gespierde vent ziet met een wasbordje en je vriend heeft een bierbuik, en hij vraagt wat jij mooier vind, dan zeg je toch ook niet zijn bierbuik, alleen om zijn ego te strelen?
Hij wijst haar toch ook niet af ofzo?
Nikka schreef:LiNdA1986 schreef:en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne
Dat hij dat überhaupt durft te zeggen.
dus maak je nergens druk om