Borstvergroting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:16

Vergroting bijdragen aan zelfvertrouwen, dan zal je van een koude kermis thuiskomen. Dat kan ik je als ervaringdeskundige vertellen.

Zelfvertrouwen moet je in je hoofd aan werken, je focus zal er nog zijn of verplaatsen. Vind altijd spijtig dat mensen denken dat een chirurgische ingreep zelfvertrouwen gaat opwekken. Ik denk dat je diep vanbinnen ook wel weet dat het niet zo is.

Vaak vind ik het niet mooi, ik moet er zelf waarschijnlijk eentje hebben omdat ik geen borstweefsel meer over heb. Maar als ik mooie gewone niet grote borsten zou hebben. Zou ik ze gewoon naturel houden
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-09-09 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:18

Sorry hoor... het is geen broek die je terugbrengt naar de winkel omdat je hem toch niet mooi vind :=

En als mn vriend dat zou zeggen, zou ik het expres niet doen :r

En je onzekerheid verdwijnt niet door grotere borsten, die zit in jezelf ;)

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:25

LiNdA1986 schreef:
Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.

Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?

wat een eikel. Als mijne dat durfde te zeggen, dan ruilde ik hem gelijk om voor een beter exemplaar ;)

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:34

Yvonniej schreef:
LiNdA1986 schreef:
Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.

Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?

wat een eikel. Als mijne dat durfde te zeggen, dan ruilde ik hem gelijk om voor een beter exemplaar ;)

Idd, niet je borsten aanpassen aan je vent, je vent moet zich maar aanpassen aan je borsten!

Yell

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:36

Inderdaad rindin! Dus ts, alleen doen als je er zelf 200& achter staat. Maar zo te horen aan je reactie is dat niet het geval

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:38

Ik had ook een vriend die mij een borstvergroting voor mij wilde! Ik dacht op een gegeven moment dat ik het zelf wilde en dat hij het niet op mij had ingepraat... Ik ben zelfs naar de plastisch chirurg geweest maar ik ben blij dat ik het toen niet gedaan heb! Ik ben nu 27, ze zijn nog steeds klein maar heb nu een vriend die er geen problemen mee heb en ik zit zelf ook veel lekkerder in mijn vel nu.

Wees tevreden en denk er goed overna! Of je het echt voor jezelf doet of voor hem. Want doe het alsjeblieft niet voor hem!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:41

Ik zou het lekker uit mijn hoofd zetten! Ook ik heb ff in je profiel gespiekt en je bent een hartstikke mooie meid. Tegen de tijd dat je daar zelf ook achter bent, dan zou ik pas weer gaan nadenken over of ik nog iets aan mezelf zou willen laten veranderen.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:44

ik heb ook ff gespiekt en ik vind jou ook een héééél mooi meisje!!

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:56

Als je een borstvergroting wil doen vind ik dat je dat moet doen omdat je het zelf wilt en niet omdat je vriend het mooier vindt!

Ik vind, in tegenstelling tot wat iedereen hier zegt, het wel eerlijk van je vriend dat hij zegt dat hij grotere borsten mooier vindt. Beter dan dat hij tegen je liegt. Het is aan jou wat ermee doet. Ik persoonlijk zou het voor een man niet laten veranderen maar puur voor mezelf!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:57

verootjoo schreef:
Sorry hoor... het is geen broek die je terugbrengt naar de winkel omdat je hem toch niet mooi vind :=

En als mn vriend dat zou zeggen, zou ik het expres niet doen :r

En je onzekerheid verdwijnt niet door grotere borsten, die zit in jezelf ;)

Nou, daar ben ik het helemaal mee eens Veronique. :D
Niets aan toe te voegen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:58

alissaaa schreef:
ik heb ook ff gespiekt en ik vind jou ook een héééél mooi meisje!!

Idd! En als je onzeker bent, dan zit dat in je en is dat niet verholpen door een operatie..

Snap best dat je onzeker bent, was ik ook altijd.. Maar ik ben wel het tegenovergestelde.. heb 70G en heb overwogen om een borstverkleining te laten doen.. Omdat ik er destijds heel veel last van had.. Heb de voor en nadelen opgeschreven en ben nu blij dat ik er niks aan heb laten doen..

Mijn vriend accepteerd me maar zoals ik ben.. zo niet dan zoekt ie maar een ander op.. ;)
Geen tijd voor nieuwe borsten, maar tijd voor een nieuwe vriend :o
Als hij jou niet accepteerd zoals je bent..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 10:59

Bedankt voor jullie reacties, zijn echt lief en ik heb er wel wat aan.
Onzekerheid is zo moeilijk en ik wil het zeker niet als het met zoiets niet weggaat.
Ik snap niet waarom mijn vriend zoiets zegt, maar denk dat ik eerst met hem moet gaan praten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:02

Mannen zijn soms lomp, misschien bedoelde hij het anders. Goed idee dat je gaat praten! Je bent een leuke meid kop op he!

Als je het wil moet je het doen, maar ik bespeur echt veel twijfel bij je

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:02

LiNdA1986 schreef:
Bedankt voor jullie reacties, zijn echt lief en ik heb er wel wat aan.
Onzekerheid is zo moeilijk en ik wil het zeker niet als het met zoiets niet weggaat.
Ik snap niet waarom mijn vriend zoiets zegt, maar denk dat ik eerst met hem moet gaan praten.

Dat lijkt me ook een goed idee..
Weet niet hoelang jullie samen zijn.. maar lijkt me wel dat hij weet hoe jij in elkaar zit..
En als hij weet dat je al onzeker bent.. dan kan hij zich beter stil houden dat hij dikkere borsten mooier vind..
Misschien moet je hem een plaatje laten zien met dikke borsten die hangen.. wat vind ie dan mooier O:)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:20

Wat vreselijk dat je vriend dat zegt. :\ Mijn reactie zou zijn; Prima, ik laat mijn borsten vergroten als jij je pikkie 3 maten laat vergroten. Misschien ga ik dan eindelijk wat voelen en ook genieten van de waardeloze seks die je me geeft.

En dan zou ik weglopen.

Wat een ass. Niet doen hoor wijffie, écht niet. Je bent zo mooi zoals je bent en een stel plastic tieten gaat je onzekerheid niet wegnemen. :n

(En ja ik besef dat mijn reactie heel hard is maar kijk nou eens hoe de maatschappij in elkaar zit. Iedereen moet maar zo slank mogelijk zijn met de mooiste tieten en iedereen streeft naar de zogenaamde perfectie die men verzonnen heeft. Perfectie bestaat NIET op die manier. Het is juist zo perfect dat iedereen anders is. Ben jij voor je vriendje niet perfect? Dan zoektie maar een ander iemand met dikkere tieten als hij daar zo gelukkig van wordt.)
Laatst bijgewerkt door Faux op 06-09-09 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:22

Ben het met faux eens. Als je vriend dat durft te zeggen dan kun jij ook wel zeggen wat faux zegt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:25

Ten eerste; nooit iets doen omdat een ander het wil, al helemaal niet als het om zoiets permanents gaat en nog meer al helemaal niet over je eigen lijf.
Ten tweede, je onzekerheid zit van binnen, niet van buiten. In het begin zal je misschien meer aandacht krijgen omdat je zelf uit durft te stralen: hier ben ik!, maar naarmate de tijd verstrijkt zal je alleen nog maar onzekerder worden omdat je denkt dat je nu opeens meer aandacht krijgen, alleen vanwege je tieten, en niet om wie je echt bent.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:09

Ik heb een vriendin die van G naar D is gegaan, dus was een verkleining.
Zij had er wel een tijdje last van, maar het is heel mooi geworden. :j

Quartusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:15

Nikka schreef:
LiNdA1986 schreef:
en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne

:n Dat hij dat überhaupt durft te zeggen.

ja idd echt zoo :(!!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:17

Nikka schreef:
LiNdA1986 schreef:
en me vriend heeft nou grotere gezien en die maat vind hij veel mooier als de mijne

Als mijn vriend dat zou zeggen dan zou hij dat mooi gelijk terug kunnen nemen.
En anders zou ik toch wel aan hem gaan twijfelen.
Hij moet je maar nemen zoals je bent!
Gelukkig zou mijn vriend zoiets nooit zeggen!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:08

Zou idd maar eens met hem gaan praten. Jij hebt geen probleem, dat heeft hij als hij zo kortzichtig is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:20

Die heisa snap ik dan weer niet. Als hij tegen je liegt is het niet goed, maar als hij eerlijk is ook niet.
Jij vind dingen aan hem ook minder mooi lijkt mij, als je een hele gespierde vent ziet met een wasbordje en je vriend heeft een bierbuik, en hij vraagt wat jij mooier vind, dan zeg je toch ook niet zijn bierbuik, alleen om zijn ego te strelen?

Hij wijst haar toch ook niet af ofzo?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:26

Guernica schreef:
Die heisa snap ik dan weer niet. Als hij tegen je liegt is het niet goed, maar als hij eerlijk is ook niet.
Jij vind dingen aan hem ook minder mooi lijkt mij, als je een hele gespierde vent ziet met een wasbordje en je vriend heeft een bierbuik, en hij vraagt wat jij mooier vind, dan zeg je toch ook niet zijn bierbuik, alleen om zijn ego te strelen?

Hij wijst haar toch ook niet af ofzo?

Daar heb je gelijk in.. maar het kan altijd een beetje tactischer.. Gewoon van: misschien is dat mooier, maar dan ben jij jij niet meer, ik neem jou zoals je bent?
Dan is het niet zo lomp als alleen te zeggen: Die dikke tiete zijn lekkerder...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:40

Past een C cup überhaupt bij je lichaam? Als je vrij tenger gebouwd bent kan een grotere cup er al snel nep uit gaan zien, ook niet echt wat je wilt lijkt me?
En idd, je zelfvertrouwen wordt écht niet groter met grotere borsten, dan zouden alle vrouwen met grotere borsten ontzettend zelfverzekerd moeten zijn :+

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:44

Nikka schreef:
LiNdA1986 schreef:

daar ben ik het helemaal mee eens..

en; nooit iets voor anderen aan je lijf veranderen!

zelfs de grootste sekssist bij ons op school heeft aan mij toegegeven een handje vol het mooist vind :) dus maak je nergens druk om :)

edit; verkeerd antwoord, niet goed gelezen :)
Laatst bijgewerkt door DvdKloof op 06-09-09 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt