Ik was het 1 keer in de week helemaal uit, eerst met Herbal Essence Hello Hydration of met Happy Ends van Herbal Essence. Daarna doe ik de gelijknamige conditioner erin.
even laten drogen tot het redelijk handdoekdroog is met een handdoek om m'n haar heen, en dan voorzichtig borstelen en Hairrepair Wonder van Henna Plus erin kneden.
Dan zet ik een grote haarklem erin zodat het goed kan intrekken, en na zo'n anderhalf uur haal ik de klem er weer uit en laat ik het even hangen tot het helemaal droog is.
als laatste gaat er een beetje daily hairprotection in van andrelon, gevolgd door weer even in de klem, en klaar

Ik fohn absoluut niet en ik doe er ook geen elastiekjes in. Daar is mijn haar veel te fijn voor.
Overdag heb ik het meestal in een klem, en wanneer het winderig is laat ik het soms loshangen om de losse haren eruit te laten waaien.
Werkt perfect!
qua knippen laat ik het 1 keer per half jaar even de puntjes bijknippen. Verder is niets nodig want het groeit als een tierelier.

), zelfs al zet ik alle eigenwijze plukken vast met speldjes maar soms denk ik dat alleen een flinke dot lijm helpt. Stylingproducten willen niet werken, of het is te weinig en dan maakt het niets uit, of het is teveel en dan ziet het er ook niet uit (of ik kan er gewoon niet mee overweg, kán ook).

Heb je dan nog krullen over? Als ik het föhn, ben ik echt net een pluizige poedel
had ik niet moeten doen, het is nu wat dof, pluizig, en er moet best veel in wil het zitten. 
En maak krullen met mousse.