Pijn in mond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Pijn in mond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:23

Hahha, een wortelkanaalbehandeling doet inderdaad heel erg zeer. Is een zenuw hé :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:32

dan heeft jou tandarts jou niet goed verdoofd. Heb het zelf 2 keer gehad en beide keren niks gevoeld.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:35

Ik ook niet, vind alleen dat blaasding irritant, heb gevoelige tanden :))
Maar van wortelkanaalbehandeling zelf..voel je niks van..

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:04

Een wortelkanaalbehandeling pijn? Dan ben je vast niet zo verstandig geweest niet te laten verdoven. :+ Met genoeg verdoving hoor je daar niks van te voelen!

Ik heb het één keer gehad, wel zo'n 8 keer bijgespoten, maar uiteindelijk pijnloze behandeling gehad.

Heb overigens geen angst voor de tandarts, maar wil wel eens te lang met pijn lopen. O:)

Aan de TS, ik zou maar heen gaan, de pijn die je nu hebt is de minste pijn die je kunt hebben en ik garandeer je dat het vanzelf écht niet minder wordt, sterker nog, kijk uit, als het onsteekt kan je straks misschien de boel er wel uit laten halen en dat doet wel pijn (wondjes van de getrokken kies ect...) ;)

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 15:21

Nou ben je al bij de tandarts geweest?
Wat was het resultaat?

Ik ben jaren als de dood geweest voor de tandarts maar sinds ik een nieuwe heb ga ik met een :D er naartoe haha..

Ik moest vanmorgen nog ff een wortelkanaalbehandeling af laten maken, deze hebben zij vorige week met spoed eerst behandelt en vandaag afgewerkt,, ENNNE ik heb er nix van gevoeld, zelfs nu niet _/-\o_ , yaeh..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 15:23

Mijn moeder heeft het heel vaak gehad, Deed wel zeer zei ze, Is altijd nog vferdoofd :) ( Of haal ik het nou in de war met iets anders? :') )