Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barmat schreef:Jouw moeder moet gewoon ophouden met jou een complex aan te praten!
Verder zou ik als ik jou was een verwijzing naar een dietist vragen bij de huisarts. Niet omdat je te dik bent, maar om daar advies in te winnen over gezonde voeding. Hij of zij kan jou perfect vertellen wat goede voeding is en waar je op moet letten.
bulck schreef:Tja ik vind het in verhouding met je lengte best wel zwaar eerlijk gezegd.
samantha21 schreef:Denk er aan, dat wanneer je zo weinig eet, je lichaam alle vetjes ed die ze kan vinden, op gaat slaan, en je dus idd bij gaat komen
Verder kun je eens met je moeder praten over het feit wat je allemaal eet? Misschien denkt je moeder dat je veel meer eet als dat je eigenlijk doet? Ben daar eerlijk in!
Ga niet op dieet, maar eet wel gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds.
bulck schreef:Smorgens moet je eten, dus volkoren of meergranenbrood, met iets gezond als confituur..
randalinpony schreef:Dietiste is een goed idee. En neem je moeder mee, dan hoort zij ook hoe of wat.
Een gezonder eetpatroon én een moeder die eens door krijgt dat ze je moet stimuleren ipv anoraxia aan te praten, zou veel beter zijn.
tuurlijk ook niet de dunste, maar das ook niet gezond.
natuurlijk wel genoeg drinken.
Niet dus !!! Van vlees mag je nl net erg weinig hebben. 100g/dag is voldoende en geloof mij dat is eeeecht niet veel hoor. Groenten mag wel zoveel je lust! bulck schreef:Nou confituur bij ons is dus gelei met duidelijk vruchten in, jam is enkel gelei, waarvan je enkel kan hopen dat er sporen van je smaak inzitten.