vermoeidheid....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 18:49

Ik denk dat het belangrijk is dat je ophoud met jezelf te vergelijken met andere mensen. Dat iemand anders met gemak bijv 40 uur werkt zonder moe te worden betekend niet dat jij met 36 uur niet moe mag zijn.

Er zijn genoeg mensen die het niet volhouden om fulltime te werken hoor!

Ook hoeft er niet perse wat mis te zijn met je gezondheid.
Ik ben ook heel erg snel moe en kan ook geen 40 uur meer werken. Maar dit komt door hooggevoeligheid (overprikkeldheid) waardoor ik heel erg moe wordt.
Wat ik ondertussen wel geleerd heb is om echt naar je lichaam te luisteren, als je je dus moe voelt, moet je gaan rusten/slapen. :j

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 18:51

Ik heb ook precies hetzelfde.
Ik werk nu ook al bijna een jaar 36 uur per week, en ik ben elke dag opnieuw ontzettend moe. Mijn ouders willen ook dat ik mijn Hb laat nakijken, want zij vinden het niet normaal.
Zodra ik de kans heb ga ik namelijk slapen, mijn ogen zijn ook vaak zo zwaar. Nu heb ik wel een rottige tijd gehad op mijn werk, misschien ligt het bij mij wel aan de stress. Weet niet of dat voor jou ook een optie is.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 19:07

Heb ik ook last van. Heb de afgelopen 4 maanden fulltime gewerkt. Ik ben dood nu.
Nu speelt dan misschien bij mij toch nog Pfeiffer mee, en werk ik ook af en toe belachelijk lange en drukke dagen (horeca op een 5* camping xD) maar toch. Collega's kunnen het, ik was na 2,5 maad op. Alles wat er gebeurde was genoeg om me aan het huilen te krijgen. Gewoon pure vermoeidheid.

Het ergste van alles vind ik nog dat er gewoon vriendschappen verwaterd zijn, omdat ik de energie niet had om dingen te doen buiten paard en werk.. ;(

IvysToeter

Re: vermoeidheid....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 17:52

Ik probeer sowieso altijd 8 uur te slapen.
en heb wel een soort van regelmaat.
werken, avond eten, paardjes, vriendje, slapen.
en soms ga ik een dagje niet naar de paardjes en dan kijk ik tv of doe lekker computeren of naar vrienden toe.

Maar ik wil zoveel dingen meer doen.