Onee! Huge problem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Onee! Huge problem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:46

Tja, slordig dan, want zwart is echt heel anders. Wel bellen gewoon, want ze moet het toch oplossen als ze het fout heeft gedaan dan. Kan je echt beter doen dan geld uitgeven aan allerlei thuismiddeltjes waarvan je niet weet wat je doet en je haar slechter wordt. dan zit je uiteindelijk nog bij een kapper. Lijkt soms duurder, maar wij hebben al zovaak dit soort dingen moeten oplossen, dat het uiteindelijk stukken duurder is dan meteen anar een goede kapper. Die mensen bleven meteen bij ons dan ook.
Maar goed, nu moet ze het gewoon oplossen op haar kosten en zonder dat je haar teveel lijdt.
Succes

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 06:56

Ik best zag de foto, en vind het eigenlijk wel mooi :) maarja ok smaken verschillen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:17

Ik vind het ook best mooi. :o

Maar als je het echt lelijk vind gewoon de kapper op bellen en zeker niet zelf gaan klooien met verf.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:19

Om de kleur Er het snelste uit te krijgen hun je idd head and shoulders kopen. Maak je haar wel eerst 'vies' door er gel of haarlak in te spuiten. Was het dan 2 keer, vaker dan 2 keer in 1 douchebeurt heeft weinig zin. Droog daarna je haar en maak het weer 'vies' met gel en haarlak. Je kunt daarna ook een keer zilvershampoo gebruiken, je blonde haar licht daardoor iets op (geel wordt eruit getrokken) en je haar lijkt dan weer iets lichter.
Ik vind het trouwens wel heel leuk staan op de foto. Maar kan me voorstellen dat je ervan schrikt als je het altijd anders draagt.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:22

Ik vind het de fout van de kapster. Ik denk dat zij er sneller/beter iets aan kan doen dan jij.. En het is nu waste of money..
Als je het niet wil zou ik hetzelfde doen als Storm76 aangeeft.
Ik heb het zelf ook gehad, alleen werd donkerbruin donkerpaars.. := Iedereen vond het mooi, maar ook behalve ik.. Dus snap dat je eraf wil :j Zelf ben ik toen teruggegaan, maar kreeg ik er zwart voor terug ipv donkerbruin.. Toen vond ik het wel genoeg om terug te gaan :=

Succes ermee..!!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:32

2x per dag wassen met Head &shoulders heeft bij mij heel goed geholpen. Ik had hetzelfde namelijk als jouw haar, het had te goed gepakt en dan kan het zwart worden met een grijze gloed. Dus gewoon 2x per dag je haar wassen. :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:54

Ik vind het op de foto's best mooi eigenlijk.

Maar als je het echt verschrikkelijk vind. Dan zou ik vandaag of morgen naar de kapper gaan en het weer blond laten verven. Dan is je haar weer één mooie egale kleur en daarna zou ik het alleen maar goed verzorgen met goede producten en niets meer aan je haar doen.

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:57

Een thuis kapster heeft eens een keer zwarte banen van 5 cm breed in mijn haar geverfd, ipv licht bruine plukjes. Ik heb het kunnen vervagen tot lichtbruin met zo'n spray blond. Was ook permanente verf. Heb het er gewoon op gesprayd en laten drogen en daarna nog een keer of wat. Tot het licht genoeg was naar mijn smaak.

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:06

Ik vind het juist erg leuk staan! Je hoeft je iig echt niet te schamen op school TS!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:46

Ik vind het er niet lelijk uitzien eerlijk gezegd. Misschien toch even je kapper opbellen? Die moet het probleem oplossen dan..

Ik heb ook zon blunder meegemaakt, wilde gister mijn haren verven, blond boven en zwart onder, maar was vergeten om zo'n zakje in het flesje met verf te doen, waardoor mijn haar grijs met blond en zwart was. Twas geen gezicht en ik had nog zwarte verf over, dus heb de zwarte verf erin gegooit, met resultaat dat mijn haar nu écht pikzwart is.. :+

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:49

Sorry hoor, maar ik vind het echt niet lelijk. Ik zou er niks aan doen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:52

Gaat er toch niet om wat de bokkers vinden :P
Nogmaals, bel de kapper die je haar heeft gedaan. Zij kan je het beste helpen. ben zelf ook een aantal keren teruggegaan naar de kapper en iedere kapper heeft het altijd netjes gratis weer opnieuw gedaan.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:07

Ik vind het stiekem echt heel gaaf :)
Daarbij donkere kleuren ook al is het permanent vervagen heel snel door wassen :) Waarschijnlijk ziet je haar er naar 4x wassen al heel anders uit :)
Als je er echt niet blij mee bent moet je gewoon je kapster bellen en zij moet het dan voor je oplossen. Je betaalt voor iets en daar moet je wel tevreden over zijn :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:49

Mooi zeg!!
Trouwens mijn haar is ook een keer bijna zwart geweest door verven en na een paar keer wassen was het al bruin en met 2 maanden zelfs weer donkerblond.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 16:22

Dankjullie wel voor jullie adviezen!
Ik heb vanmorgen mn kapster gebelt dat het dus grijs is geworden, ze vroeg zich af hoe dat kwam.. maargoed blond met zwart maakt nou eenmaal grijs!

Ik moet vanavond langskomen.. en dan gaat ze eerst kijken, hoop dat ze het oververft oid in ieder geval gewoon weer normaal! :P

Het kan zijn dat jullie het leuk vinden.. ik probeer het leuk te vinden maar het lukt niet, en vandaag zaten mensen op straat me echt weird aan te kijken omdat het echt donker en grijze kleuren heeft. :o Donker staat me gewoon echt niet :n

Is het handig om nu met head & shoulders te wassen of zal ik het vanavond gewoon aan de kapster overlaten??

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:38

Ik vind het eigenlijks heel leuk! :P

Ik zou het nu gewoon aan de kapper overlaten.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:40

ik zou eerst afwachten, kijken wat ze vanavond zegt.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:09

En, hoe is het nu geworden?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:13

AnnemiekvM schreef:
En, hoe is het nu geworden?

ben idd benieuwd. 8-)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:14

Ik vind het ook erg leuk staan!!
Hoe is het gegaan vanavond. Hebben jullie nog een oplossing gevonden?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:21

Ben benieuwd wat er nog van gemaakt is! :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:35

Het ziet er niet verkeerd uit!
Hebben ze er vandaag nog wat aangedaan? Als het goed is kunnen ze het ontkleuren..
Dan gaat de verf er ook uit.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:38

ik ben ook erg benieuwdt :D

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:57

Paar keer met head & shoulders wassen en voor je school begint is het donkere er écht vanaf hoor!
Kapper kan het wel oververven, maar om het donkere er het snelst uit te krijgen zal ze moeten blonderen/ontkleuren en dan nog oververven en dat is wel dodelijk voor je haar zo snel na een andere verfbeurt.

Ach ik heb wel ergere dingen met mn haar uitgehaald (zelfs van blond naar bruin en weer terug naar blond, en donkerblond haar met rode/zwarte/bruine en blonde plukjed volledig ontkleuren en lichtblond verven, god wat een vreselijke kleuren heb je dan als t mis gaat := maar alles kwam altijd weer goed :D en mn haar is nogsteeds tot onderaan mn rug ;) )

Ben benieuwd of het vanavond op is gelost :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:42

[LZP] > [MW]